lars-frr Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Lurte på hvordan forsterkere o.l takler vinterkulda.. kan ikke tror at -20 er bra for anlegget. hadde problem idag med at plutselig så funket ikke anlegget . Fikk ikke strøm , sjekket alle kabler og lt var som det skal. Men det funker fortsatt ikke .. Hva er galt ,, sikkring som har gått ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Jeg har ihvertfall store problemer med CD-spilleren nå for tida. Vil ikke lese CDen før det er blitt varme i kupeen (og da har jeg kommet fram dit jeg skal), og av og til slår den seg av uten videre. Jeg skylder på kulda og dårlig spiller jeg. Er det hele anlegget ditt som streiker, eller er det bare en del (f.eks. hovedenheten)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Nei cd spillern funker som ei klokke den .. Men forsterkern kveles på en måte .. Var ikke mye liv i den idag gitt.. Skal få kjørt bilen i grasje imorgen å sjekke Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 deilig med motorvarmer pluss varm garasje med overvåkning:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by wicky124 deilig med motorvarmer pluss varm garasje med overvåkning:) loolz Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Idag varmet jeg hele bilen , men anlegget funket fortsatt . Sjekket kabler og alt , men det er som det skal .. Hva f er galt da Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg