trulsern Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Hvor i alle dager ble det av tråden jeg startet? ble den flyttet ? den hørte jo til på carspotting forumet.. Ble den bare slettet uten videre?? Har hørt mye om at bilforumet.net er et orentlig møkka forum.. osv... men jeg trodde jo ikke akkurat at det var slik.. eller stemmer det som folk sier.. er vel ikke SÅ useriøst av de som styrer bilforumet.net vel? erfaringen min så langt, er ikke veldig imponerende om det ikke bare er en glipp da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Originally posted by trulsern Hvor i alle dager ble det av tråden jeg startet? ble den flyttet ? den hørte jo til på carspotting forumet.. Ble den bare slettet uten videre?? Har hørt mye om at bilforumet.net er et orentlig møkka forum.. osv... men jeg trodde jo ikke akkurat at det var slik.. eller stemmer det som folk sier.. er vel ikke SÅ useriøst av de som styrer bilforumet.net vel? erfaringen min så langt, er ikke veldig imponerende om det ikke bare er en glipp da :) OM tråden din har blitt flyttet, ligger det ofte en redirect til hvor den ble flyttet. Om den har blitt slettet eller flyttet , har det som regel en grunn :P Selv om jeg ikke helt vet hvilken tråd du refererer til nå :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Ettersom Posts = 1 så tipper jeg den ble slettet. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 sikkert et skikkelig drittforum siden vi har ca 3000 unike besøkende hver dag og snart 10.000 medlemmer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 for å gjøre slike ting litt enklere.. kan man ikke bare gjøre slik at admin som sletter tråden.. sender en PM til trådstarter og forteller at tråden er slettet.. og gir grunnlaget til hvorfor! da få de fleste vite hva som har skjedd..og hvorfor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 mange får en grunn for hvorfor tråden er sletta. dette skjedde ikke deg. vi har ikke tid til å skrive forklaringer for alle trådene vi sletter pga det er så mange. samme gjelder flytting av tråder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 han som sletta den hadde helt sikkert en grunn uansett. du får skrive en ny da vettu. gjort er gjort. hvis du missliker forumet så veldig kan du alltids bruke forumet på http://www.be-4-you.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg