Gå til innhold

Best lyd i landet

Ranger emnet

Chasin

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kaffetrakteren står på nesten døgnet rundt! :D Hos Døgnvill Auto er døren nesten aldri stengt! :D Blir vel et skift baki Ford'n på nyåret også? ;) Skal du ha "Tynset-rammer" i dekslet ditt eller? He he... Skryt? Næsj.. Er bare realitet det! Ørene dine er verdt sin vekt i gull! :D :D Fikk ny Esab her om dagen forresten, og den skal få kjørt seg på nyåret!! God jul!

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm dette lover ikke bra for min del når en av de aller beste til å tweake lyd slår seg sammen med en av de aller beste til å bygge... blir to biler som får ett voldsomt potensial.... ikke bra ;)

Tror jeg får brette opp armene og sette noen flere ideer i produksjon :D :D

Lykke til gutta og God jul !!

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Vi holder oss på et moderat nivå, Lars. Eh... Kanskje ikke! :rolleyes: Trur det blir endel heftige doninger rundt omkring til sommeren!! Har for min egen del, kun et mål; Hellas! :D God jul til deg og dine også! Spis pent og tenk på barna i Afrika! ( De har ikke ribbe til jul) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Lyt ha litt stål ja.. Skal prøve å få levert ei bestilling med en gang på nyåret også. Må ha deler til rack, basskasse, batterifester osv.... Trenger noen som kan skjære opptil 20 mm stål, så hvis noen vet om noen... Please let me know!! :) Ha en fortryllende jul, Jonny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Soundstream Arosa

Hmmm dette lover ikke bra for min del når en av de aller beste til å tweake lyd slår seg sammen med en av de aller beste til å bygge... blir to biler som får ett voldsomt potensial.... ikke bra ;)

Tror jeg får brette opp armene og sette noen flere ideer i produksjon :D :D

Lykke til gutta og God jul !!

Du blir ikke den eneste som må brette opp armene litt ekstra.. :)

Blir et vanvittig bilstereo år, mange meget spennende biler...

Julehilsner til alle....! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider