sledneck Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Her er min tredje mod, en Audi A3.... Ikke voldsomt med forandringer, forholdsvis clean og "original" : -senket -nye felger -bredere bakdekk -lakkert "baby-blue" -catkiller (frontleppe) -emblemfri grill (med shadowline) -strekkmetall i fanger (ble dårlig...) -sideskjørt -hvite baklykter -sist men ikke minst; speilvendt bilde :cool: Kom gjerne med ris/ros Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Fram leppa sert litt fake ut,og felgene er noe av det styggeste jeg har sett,de originale er penere. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 liker fargen! hva har du gjort med fronten? sideskjørtet var kul, men det er litt feil farge på den... enig med mr.156 skaff deg noen nye felger for de som du har nå er virkelig ille! kult med speilvent bilde da ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 fargen var streit, leppen ser litt fake ut av den grunn at den er kantete i hjørnet, litt feil belysning. jobb litt med den så kommer det seg- Synes skjørtet sitter litt feil på ved hjulbuen fremme. felgene ser veeeldig flate ut, kan bli fete om de stemmer og sitter som de skal. stå på Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Så faktisk litt "unikt" ut med emblemfri grill.. :P Kunne det kanskje vært fett med Audiringene under selve fangeren (under skiltet)? Kjør på med de gamle, cleane A4 og A6-felgene med 5 eiker i en vill dimensjon og bredere bakdekk, så blir den fet. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Felgene der må du bytte ut så fort som mulig! De var både stygge og dårlig klipt. Foruten dette syns jeg dette er en fin modd jeg. Likte fargen ganske godt! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledneck Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Hei og takk for svar! - ang. felgene så mener jeg selv at de er helt sinnsykt råe, men er enig i at de kunne fått en siste finish for å se mer "virkelig" ut.... - catkiller'n er bad ja, den ser "på-tegna" ut, så jeg legger meg flat og sier at der forhastet jeg meg.... Skulle gjerne fixet på feilene men har mistet psd-fila, så jeg får starte med noe nytt..... God jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg