Gå til innhold

Lakkering av 86 mod. Golf GTi

Ranger emnet

Golf-Master

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har en 86 mod golf gti 16v. Har tenkt og få den omlakkert, da jeg har fått ett meget godt tilbud på dette. Men har tenkt på en farge som kanskje ikke er så vanlig. Helt matt svart. Skikkelig matt svart.

Kan dette bli kult tror dere?

------------------------------------------------

x 1987 Golf MK2 GTI 16V

x 1992 BMW E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pilsen

Da kan du få den skikkelig "bad".

Matt svart bil, mattsvarte stooore felger med brei kant, heftig enderør, råe framlykter, rally lykter, badboy front, sveisa bakluke osv..

men, kan fort se ut som om du bare har grunna den da;) hehe..:P

svart perlemor eller noe! :P hehe

også fett med svart med litt lilla/grønnskjer i det.. dyrt sikkert. .P heeh

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en 206 en gang som var mattsvart. Fy faen den var rå! Men må vel pulverlakke felgene? Saken er den, at det hadde vært litt morro å fått bilen skikkelig "bad". Har 2.5" Anlegg hele veien, 17" Felger. Men må få sveisa bakluka. Skal til lakkering rett over nyttår. Men tenkte litt på RS2 Frontfanger også? Dette må da vel bli en brukbar kombinasjon?

x 1987 Golf MK2 GTI 16V

x 1992 BMW E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf-Master

Så en 206 en gang som var mattsvart. Fy faen den var rå! Men må vel pulverlakke felgene? Saken er den, at det hadde vært litt morro å fått bilen skikkelig "bad". Har 2.5" Anlegg hele veien, 17" Felger. Men må få sveisa bakluka. Skal til lakkering rett over nyttår. Men tenkte litt på RS2 Frontfanger også? Dette må da vel bli en brukbar kombinasjon?

usj! kjør 90 fanger heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by desses

Helt enig, rs fanger passe rett og slett ikke på golf, for runde former. Når jeg ser rs fanger på golf tenker jeg Audi 80 med en gang :) Kjør 90 eller andre varianter.

kjør 90 fangere ass.. selvom det er "oppbrukt" så er det 1000 ganger penere enn rs fangere. rs fangere skal sitte på rs2, itte en stakkars golf!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ser ut til at man må en tur til tyskland og kjøpe no deler. Predator-frontfanger mm. Har den på TSI og, men så jævlig dyr, å når jeg likvel evt. skal en tur dit, så må jeg vel handle litt..

x 1987 Golf MK2 GTI 16V

x 1992 BMW E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider