Pedal to the metal Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Vet det, men allikevel litt kjedelig at en 1,6 har bedre aks på lave hastigheter i høyeste gir. Er bare å gire ned og flisa ifra som aldri før det :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Nå er vel ikke den evon standar heller. Er ikke den en TM edition? Nei TME finnes kun som EVO6. Men det er riktig at den ikke er standard. Den har jo 400hk og RS differ om jeg ikke tar feil. Kanskje plukka litt på understell også. Men det er importører som bygger bilene sånn, og selger de som nybiler med full garanti. Derfor regner engelskmennene disse som standardbiler. Men Lamboen skal jo ikke være noen sinke heller da :D Er jo fortsatt nesten 200hk mer i den? Og det skal liksom være supersportsbilen her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Nei TME finnes kun som EVO6.Men det er riktig at den ikke er standard. Den har jo 400hk og RS differ om jeg ikke tar feil. Kanskje plukka litt på understell også. Men det er importører som bygger bilene sånn, og selger de som nybiler med full garanti. Derfor regner engelskmennene disse som standardbiler. Men Lamboen skal jo ikke være noen sinke heller da :D Er jo fortsatt nesten 200hk mer i den? Og det skal liksom være supersportsbilen her. Han mente nok den andre filmen, M6 mot Evo ;) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Han mente nok den andre filmen, M6 mot Evo ;) Stemmer det:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Ikke noe evo 6 den røde.... 7r el 8r med striper...se baklampene.... Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 OK vet ikke jeg. Har bare sett TME med de stripene så derfor jeg trodde det var det. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Ikke noe evo 6 den røde.... 7r el 8r med striper...se baklampene.... Og hvis du ser på bakfangeren er det en IX :) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Jeg synes denne er litt morsom jeg da Evo VI VS. Evo IX 6ern er ikke en TME engang :) Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg