Kjetilr Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Siden det ikke er egen forumdel for 940 så poster jeg her... Noe utrolig har skjedd.. Jeg har faktisk kjøpt en 940 . Etter ett utall med harde diskusjoner med hardbarka volvo gururer så fant jeg ut at jeg skal prøve volvo, og da en 940 turbo 165 hk.. bilen er utrolig strøken og godt vedlikeholdt. Gått litt over 200 k ( akkurat innkjørt iflg volvo folk ;) ) Så dette skal bli artig å se om det holder så bra som folk sier... Jeg skal ikke mishandle bilen på noen måte , men bruke den helt vanlig. Ta alt av service den trenger og da selvfølgelig selv.. hehe.. dette blir artig.... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Supert:D Tror ikke du blir misfornøyd. 3" eksos, filter og chip, så har du ca 220-240 hk:D Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Sleng opp noen bilder a:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 har ingen bilder for øyeblikket.. men skal laste opp når jeg har de.. veldig fornøyd så langt.. fin å sladde med... artig bil... eneste krøllet er bensinmåler.. givern i tanken har gitt opp... pendler mellom å vise hva som er eller tom... sikkert noe jobb å skifte.. ellers så skal jeg montere på nye continental pigg på den.. sitter piggfrie nu.. bilen er forresten utrolig velholdt.. en eier siden ny og aldri vært skadet... mint condition... :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 noen som har noen gode linker til 940 sider??.. alt om teknisk informasjon til gode bilder... mvh kjetil Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 noen som har noen gode tips ang tankmåler som fungerer litt nå og da???? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg