Marius Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Da spinner jeg avgårde til Tokyo Auto Salon! Kommer til å prøve å holde dere oppdatert med bilder fra messa. Har med cam og laptop så vi får slengt ut litt rykende ferske bilder fra verdens råeste Tuning messe. Kommer også til å ta bilder av Trust sin fabrikk dere nede samt annet tull og tøys som er morro å se på.... gler deg meg til flyturen! 14,5timer... skikkelig moojjjo ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Hei. Jeg er ikke missunnelig jeg, nei. Bare dra du. Her hjemme skal vi ha det morro i 20 minus, og mekke "the same old shit". Eneste lyspunktet er i helga, med testing av Hyundai Accent WRC på vinterveier. OK, jeg kjører ikke selv, men det er fett å se på + at det vanker en "sit in". Men ikke misforstå - Jeg skulle mye heller sitti i hjulhuset på en Jumbo på vei til sushi, sang og skjeve f*****:) God tur Marius ! mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Bye bye! God tur! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 hehe takk tak..! Sjekk her om du vil vite mere hva Tokyo Auto Salon er.. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 og hvis du kan japansk eller liker bilder kan du se på hjemme siden dems her... http://www.e-autosalon.net/ Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Husk dealen :D God tur! :P Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 God tur! Bilforumet.net Media Crew strikes again ;) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 få noen sexy bilder da... syns du kan poesere på pansera dems :D ha en fin tur!!! *vinker* Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 også prøver vi å ligge unna disse hiv smitta horene da, marius Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by Audere-Est-Facere God tur! Bilforumet.net Media Crew strikes again ;) Håper bare "gummi'n" ikke ryker som det gjorde sist.....grinchy grinchy (ref. tur til Spania, og Bilbao-shake) Det er ikke så morro å komme ned neste år, og se en mini-Marius på Trust-standen:D God helg, folkens Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by marius og hvis du kan japansk eller liker bilder kan du se på hjemme siden dems her... http://www.e-autosalon.net/ Eller så bare trykker du på "English" nederst i høyre hjørne... :) Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 ja, er varene bestillt marius?? :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg