ChR|S^_ Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Nja.. skal det være, så skal det være :) Faen altså, både han samen oppi nord, og dbpeter gir ikke en lyd fra seg! :( Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Han fra nord-norge, med volvo-motor hadde hatt innbrudd, og mye hadde blit stjelt sa han :hammer Så da er det din sin som gjenstår da, Afro.. dbpeter gidder aldri å gjøre noe med sin! Jeg er interresert, så bare kom med info! Jeg vil vite alt! :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Hmm... hva tror dere om å heller kjøpe en gte og sette i turbomotor fra en volvo 440/460/480 ? Kan det lønne seg? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Det kommer helt an på om du klarer det. Folk sier det er bare å hive motoren oppi. Men det skal jo gjøres også. Regner med at det er rimelig mye arbeid. PS; GTE går sjapt i svingene de og, er rimelig overrasket hvor godt den går, vist du lurte :). Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Ok :) Men jeg får se om det dukker opp noe, er sinnsykt sugen på bil nå! Si fra om du kommer over noe da! ;) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 kjøp deg en GTE, kjør den til den eksploderer... så har du sikkert lært deg å skru litt å så får du heller tenke på å bygge om da... kjøpe en bil for å bygge om som førstebilen ække no særli... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 AutoDB.no - Renault 5 GTT Her har du en turbo du kan kjøpe :) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Ja jeg vet det:) Har allerede kontaktet ham! Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 hvaslags jobb er det den trenger litt av da? tipper det er ny ic, toppakking eller no med kjøling? han har vel vridd opp trykket uten å bytte ic eller begrense seg... :P få høre hva det er da.. Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Bytte støtdempere, en liten sprekk i frontfangern også var sidestøtten på førersetet raknet opp.. :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Det var jo bare filleting. Ingenting mer Førersetet er forresten en svakhet på Renault 5. Min har hull akkurat sammestedet, og en kamerat med GTE har hull der. Du merker hvorfor når du sitter deg inn i bilen. Ny støtfanger foran koster ca 2000kr på Renault forhandleren (Frydenbø i Bergen) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Jeg vet det! Men sliteskader er jo vanlige på alle sportsseter! Ikke bare renault.. Jeg skal av sted og kikke på den i begynnelsen av fellesferien tenkte jeg :) Er sugen ja! Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Du får knipse noen bilder å si hvordan den var her... Sikkert litt sliten, men det er vel alle Renault 5... Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Ja, det skal jeg gjøre vettu! Han sa den virket veldig kjapp og kvikk, motorn gikk som ei klokke :) Skal ta bilde og filme alt som går an, så legger jeg ut her :) Men nå er det fest! Hej då.. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Vi drar og ser på bilen mest sannsynlig neste uke :D Jeg gleder meg vilt!! Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg