AfroAlien Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 ringte på den i dag.. men det var en kar som hadde holdt den av til i morra... skulle få beskjed om den ble solgt... har litt lyst på den da... det er jo langsmontert motor med girkassa forran på denna... snodi Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skamkløpt Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Hvordan ble det med den bilen fra Finnsnes? Må bare si at godkjenning ikke er så enkelt som selger ville ha det til. De papirene er vanskelig å fremskaffe, og på en såpass omfatte ombygging, med tanke på effektøkning, tror jeg av erfaring ikke at biltilsynet ville vært spesielt medgjørlige. Så da blir det en vurdering, er du villig til å kjøre rundt med ikke godkjent kjøretøy? Har en tendens til å gå bra det også, men 220 hk på forhjula er ikke å anbefale som første bil. Jeg hadde 180, det var MER enn nok... Stemmer det forøvrig at det kun finnes 5 stk originale Renault 5 160 hesters utgaver her til lands, pluss 1 stk stjålet eksemplar noensteds? Siter 99 BMW 528ia 88 VW Golf 1.6 Til salgs 83 VW Golf GTi Til salgs 83 VW Golf 1.5 Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Hvordan ble det med den bilen fra Finnsnes? Må bare si at godkjenning ikke er så enkelt som selger ville ha det til. De papirene er vanskelig å fremskaffe, og på en såpass omfatte ombygging, med tanke på effektøkning, tror jeg av erfaring ikke at biltilsynet ville vært spesielt medgjørlige.Så da blir det en vurdering, er du villig til å kjøre rundt med ikke godkjent kjøretøy? Har en tendens til å gå bra det også, men 220 hk på forhjula er ikke å anbefale som første bil. Jeg hadde 180, det var MER enn nok... Stemmer det forøvrig at det kun finnes 5 stk originale Renault 5 160 hesters utgaver her til lands, pluss 1 stk stjålet eksemplar noensteds? Hva mener du med en omfattende ombygging? Hk-antallet er jo det samme, og bremsene er de samme, så om han bare greier å skaffe papirene skulle vel dette ikke være et alt for stort problem vel? Jeg kommer i alle fall ikke til å kjøpe bilen om den ikke er godkjent ombygd. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skamkløpt Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Den har vel ikke 220 hk originalt? Siter 99 BMW 528ia 88 VW Golf 1.6 Til salgs 83 VW Golf GTi Til salgs 83 VW Golf 1.5 Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Den har vel ikke 220 hk originalt? Nei, men altså.. om motorn ser orginal ut, så skulle det vel ikke være noe problem? De benker vel ikke bilen på godkjenningen ffs.. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 ... men 220 hk på forhjula er ikke å anbefale som første bil. Jeg hadde 180, det var MER enn nok... ? At der er mange hestekrefter skal jo ikke akkurat være noe problem, er vant til å kjøre med nesten 180 hk selv, så.. Men det blir vel litt annerledes med den lille vekta på R5'n, det skal jeg være enig i :D Men tilbake til saken.. Har du ikke trua på godkjenning av bilen? Jeg er ganske sugen på den! Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 bump bump.... fremgang eller? Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Niks.. :fingers: Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 hmh.. du skulle ha slått til på den alpina`n som var her... fantastisk sak :D du kan få min dyrt da :P eller så kjøper du en å bygger om selv.. i allefall få no ferdig godkjent hvis du skal kjøpe ombygd Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Nei de alpinaene har jeg aldri likt! Ja, hadde ikke tenkt å kjøpe noe som ikke er godkjent.. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 ikke? fordi? (å nå bør du kunne svare for deg :D) å misslike den bare pga styling ække lov :P fantastisk liten sak det der Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Vet ikke, de er jo ikke fine fra noen vinkler, verken bak, fremfra og fra siden.. Og bakfra ser de jo helt mongo ut :P Hehe.. bare fyrer jeg nå.. :) Men jeg vil heller ha en skikkelig gtt, med et bra stylingkit! Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Stemmer det forøvrig at det kun finnes 5 stk originale Renault 5 160 hesters utgaver her til lands, pluss 1 stk stjålet eksemplar noensteds? Riktig det med 5stk orginale, men det er 2 stjålne noensteds. Mystiskt det der... Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=743134 Denne så jo strøken ut da! Men det er feil bokstav på slutten angry Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 er jo fet bil detta å da.. bruk litt penger på trim så går den vel så fælt som en GTT... pluss att de sikkert er lettere å forsikkre. er vel mere driftsikkre å... MEN.. det er jo ikke turbo da :D Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg