Gå til innhold

Renault 5 GT Turbo


ChR|S^_

Anbefalte innlegg

ringte på den i dag.. men det var en kar som hadde holdt den av til i morra...

skulle få beskjed om den ble solgt...

har litt lyst på den da...

det er jo langsmontert motor med girkassa forran på denna...

snodi

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan ble det med den bilen fra Finnsnes? Må bare si at godkjenning ikke er så enkelt som selger ville ha det til. De papirene er vanskelig å fremskaffe, og på en såpass omfatte ombygging, med tanke på effektøkning, tror jeg av erfaring ikke at biltilsynet ville vært spesielt medgjørlige.

Så da blir det en vurdering, er du villig til å kjøre rundt med ikke godkjent kjøretøy? Har en tendens til å gå bra det også, men 220 hk på forhjula er ikke å anbefale som første bil. Jeg hadde 180, det var MER enn nok...

Stemmer det forøvrig at det kun finnes 5 stk originale Renault 5 160 hesters utgaver her til lands, pluss 1 stk stjålet eksemplar noensteds?

99 BMW 528ia

88 VW Golf 1.6 Til salgs

83 VW Golf GTi Til salgs

83 VW Golf 1.5 Til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble det med den bilen fra Finnsnes? Må bare si at godkjenning ikke er så enkelt som selger ville ha det til. De papirene er vanskelig å fremskaffe, og på en såpass omfatte ombygging, med tanke på effektøkning, tror jeg av erfaring ikke at biltilsynet ville vært spesielt medgjørlige.

Så da blir det en vurdering, er du villig til å kjøre rundt med ikke godkjent kjøretøy? Har en tendens til å gå bra det også, men 220 hk på forhjula er ikke å anbefale som første bil. Jeg hadde 180, det var MER enn nok...

Stemmer det forøvrig at det kun finnes 5 stk originale Renault 5 160 hesters utgaver her til lands, pluss 1 stk stjålet eksemplar noensteds?

 

Hva mener du med en omfattende ombygging? Hk-antallet er jo det samme, og bremsene er de samme, så om han bare greier å skaffe papirene skulle vel dette ikke være et alt for stort problem vel? Jeg kommer i alle fall ikke til å kjøpe bilen om den ikke er godkjent ombygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... men 220 hk på forhjula er ikke å anbefale som første bil. Jeg hadde 180, det var MER enn nok...

?

 

At der er mange hestekrefter skal jo ikke akkurat være noe problem, er vant til å kjøre med nesten 180 hk selv, så.. Men det blir vel litt annerledes med den lille vekta på R5'n, det skal jeg være enig i :D

 

Men tilbake til saken.. Har du ikke trua på godkjenning av bilen? Jeg er ganske sugen på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmh.. du skulle ha slått til på den alpina`n som var her... fantastisk sak :D

du kan få min dyrt da :P

eller så kjøper du en å bygger om selv.. i allefall få no ferdig godkjent hvis du skal kjøpe ombygd

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det forøvrig at det kun finnes 5 stk originale Renault 5 160 hesters utgaver her til lands, pluss 1 stk stjålet eksemplar noensteds?

Riktig det med 5stk orginale, men det er 2 stjålne noensteds. Mystiskt det der...

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

er jo fet bil detta å da..

bruk litt penger på trim så går den vel så fælt som en GTT...

pluss att de sikkert er lettere å forsikkre.

er vel mere driftsikkre å...

MEN.. det er jo ikke turbo da :D

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår