AfroAlien Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Total sum for bil og avgifter =33185 hvis bil er 86, og koster 15000kr i england... enkelt og greit Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Jepps...men jeg må innrømme at jeg likte at det var volvo-motor.. Menmen..vi får se hva som dukker opp :) Noen av dere som har msn forresten? er sinnnnnsykt travelt å konversere på denne måten, når det nesten bare er jeg, du og R5 GTT som er her.. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Total sum for bil og avgifter =33185 hvis bil er 86, og koster 15000kr i england... enkelt og greit Jaja.. samma d.. Får jo ikke sjansen til å se på den heller da, så da kan jeg jo like godt kjøpe den i tromsø, som er litt mer påkostet.. Men du, afro, hvorfor poste så mange innlegg på en gang? :P Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 fordi jeg er trøtt å skal opp tidlig i morra.. pluss att jeg får mere cred sånn :D Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Tihi, tenkte det :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jøss, så koselig med fler med R5gtt.. kjøpte min fra bergensområdet sommern 2004, med mosa motor, den går nå, men venter på eugodkjenning:=) TTT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 du en du å ja? fett.. få se no bilder da... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg fikk bilder i dag! (på telefonen).. Får sikkert lagt de inn imorgen. Så ikke helt bra ut, manglet grill, frontfangern var stygg, og en del av klistermerket var vekkrevet, men det gjør ikke noe, for de skal av likevel.. Var ikke skilter på den heller, men han sa jo at det var skilter på da, så jeg vet ikke.. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 de ligger kansje på lur? syntes alt detta høres tvilsomt ut jeg... da hadde jeg heller gått for den som er i begynnelsen av tråd`en her... mye bedre å kjøpe en billig orginal og trimme og style selv... så vet du hva du får, lærer litt å kan ta street creds`a for det... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Ja.. men om jeg slår til på denne, så skal han laaangt ned i pris! Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 bilder av min kommer nok snart på denne gtt-klubb-siden=) Ellers blir det nok litt mer bilder så straks den er kommet seg på veien:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R5 GTT Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 no ligger bilder av bilen til pcBaktus (Rune) på websiden til GTT GTT Siter ------------------------------------------- Volvo 940 Turbo Renault 5 GT Turbo X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) ) X Volvo 480 ES ( vrak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Den var jo fet :) Jeg har fått nye bilder nå, han har hatt på sommerfelger og skilt :) Ble litt stiligere:) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cbnet Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Kom over en alpine turbo på finn.no http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1113060776679?finnkode=5316015&sid=5aDIsuePg776673&pos=4 Hvis jeg bare hadde hatt penger til overs :rolleyes: Siter [-] Golf-II cl 1.6 - 1986 [X] Audi 80cc - 1986 [X] Renault 5 TS - 1986 [X] Peugeot 307 XSI - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R5 GTT Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Feita!!!!! LØØØP OG KJØP!! Siter ------------------------------------------- Volvo 940 Turbo Renault 5 GT Turbo X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) ) X Volvo 480 ES ( vrak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg