pete_82 Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Hey, Er det noen her som vet om bedrifter i norge som selger deler til CRX (ED9) 1988? Spes. da kanaler og sveise plater til bakskjermene? Evt. hvor mye det koster og reparere dette? Siter Honda CRX VT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pookie Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 hei! det er mange verksteder som tar på seg slike jobber, jeg hadde akkurat bilen min inn på verksted for lakkering og montering av styling, og de rustsveisa hjulbuene bak og kanalene for meg.. er ikkje heilt sikker på hva de tok for bare sveisingen, men totalsummen min ble slettes ikkje ille... siden rust på kanaler/hjulbuer/takluker er et "standard" problem på disse bilene, vil jeg tro at det kan bli vanskelig å finne en delebil uten rust.. (men du kan jo være heldig). jeg ville ringt litt rundt hos forskjellige verksteder, og funnet ut hvor de gjør jobben billigst.. det er stor variasjon på priser rundt om, så det kan være noen kroner å spare på å velge riktig verksted! Siter Vegard RF Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/ [o] 1993 Mazda 323 GT-R [X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg