ManiaCoupe Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Selger motoren som står i GTI'en min da jeg har en annen motor som skal i den. Interesserte kan prøve motoren i bilen før jeg plukker den ut i løpet av de neste ukene. Den går som f..n og forrige eier overhalt toppen i Januar. Den har gått ca 260k og har nyoverhalt dynamo og ny vannpumpe. Jeg har brukt Mobil1 olje. John-Arne mob: 95286008 e-mail: john(at)cnc-service.no Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 følger det med det som trengs for at den passer i en annen bil eller er det noe som må kjøpes? passer den rett over i 1.8 90 hk? Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by jÅnni følger det med det som trengs for at den passer i en annen bil eller er det noe som må kjøpes? passer den rett over i 1.8 90 hk? Hva slags bil? Dette er en komplett motor ja, men uten gearkasse. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Er det kun motor som selges, eller er den komplett med ledningsnett og bensinpumper, altså komplett ombygging fra forgassermotor? Prisantydning? Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by KooPa TropA Er det kun motor som selges, eller er den komplett med ledningsnett og bensinpumper, altså komplett ombygging fra forgassermotor? Prisantydning? Komplett ledningsnett men ikke bensinpumpe (den som sitter i tanken?) tenkte på rubdt 4000,- da motoren er veldig bra og går dritbra:D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg