Pater Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 halla, denna fyren på nette å :D får si min mening jeg å da 1: fjerne klistre merke greien på siden. 2: nye baklykter. 3: bad lokk synes jeg er litt tøft, men ville ha sveiset på en bad lokk på panseret om jeg hadde hatt råd. 4: 9*16 felger er jo bare RÅTT på en toer. 5: mono visker 6: fjerne vindusvisker og spylerdyse bak på bakluken (sveises igjen) 7: fjerne "lister" som går over dørene, om du skjønner, dem som det står gti på 8: ha på en lys sotningsfilm, å få gjort det proft..... stikk på holms bilpleie å hør med dem der, hva dem skal ha for det om du kommer med bare rutene. 9: audi håndtak noe som jeg kom på i farta som kan bli litt kult :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 heisann, kjøpt deg bil på toten ser jeg.... hehe.. trodde ikke det var igjen noe av den jeg, tør jeg spørre hva du ga for den? Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 ute å lufte kjerra ser jeg, møtte deg nedi veien her akkurat, hehe :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by mr|ece heisann, kjøpt deg bil på toten ser jeg.... hehe.. trodde ikke det var igjen noe av den jeg, tør jeg spørre hva du ga for den? hehe.. for mye.. men.. jeg angrer ikke! det er det viktigeste.. Sveising av rust under i vinter , og bytte av motor snart så blir det bra! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by Pater ute å lufte kjerra ser jeg, møtte deg nedi veien her akkurat, hehe :) hehe.. på tur te jobb tenker jeg. :P men det du sa.. vinylen BLIR! hehe.. jeg skal ha en spes bil, du må være enig i at det er en av de spesielle i byen sant? hehe.. :P men det andre du sa, sikkert fett, men jeg, kanke mekke! mekker du for meg du så joiner jeg,. :P hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Fin bil.. men kvitt deg med vinylen a... Vær så snill.Du sitter med ett fint eksemplar golf ikke ødlegg den ved å slenge på no Tribal greier. YACK!puke puke puke Men du får gjøre hva du vil.. Men husk en ting. Du kjører TYSK bil, Ikke en Civic med 5"japse eksos, fangere med større luft inntak enn selve bilen og mer netting enn ett hønsehus.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by AXi0N Fin bil.. men kvitt deg med vinylen a... Vær så snill.Du sitter med ett fint eksemplar golf ikke ødlegg den ved å slenge på no Tribal greier. YACK!puke puke puke Men du får gjøre hva du vil.. Men husk en ting. Du kjører TYSK bil, Ikke en Civic med 5"japse eksos, fangere med større luft inntak enn selve bilen og mer netting enn ett hønsehus.. Takk.. :) men, jeg skal ha en spesiell bil, noe den er i området her, vinylen har ikke no med japse å riskokere eller fast and furious å gjøre for meg, jeg synes tribaler er tøffe.. dessuten satt de på bilden når jeg kjøpte den.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Flere som har kjøpt seg bil på Toten ja :) hehe Fin bil, men som de andre: Tar du av badlook, og setter på vanlig grillist. Tar av vinylen, så blir den mye,mye penere med en gang! Just my 0,02$ Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Lakkere bredderne, sette på downforcer bak og bytta fra badlook til grill list synes jeg hadde gjort seg :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by olehenri men det andre du sa, sikkert fett, men jeg, kanke mekke! mekker du for meg du så joiner jeg,. :P hehe kan sikkert bli med å skru litt jeg vettu, ikke akkurat ekspert men, hehe... trenger ikke akkurat å være ingeniør for å skru på en sliten toergolf heller :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Downforcer er :pisser: puke :ass knock flushit :hvaskjera Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by Danna Downforcer er :pisser: puke :ass knock flushit :hvaskjera du som kjørte den røde golfen på det "treffet" på rudshøgda for en/to uker siden? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by RedLightning Lakkere bredderne, sette på downforcer bak og bytta fra badlook til grill list synes jeg hadde gjort seg :) breddere lakkeres med styling når det kommer.. men downforcer?? haff neia... ikke aktuellt en gang.. men faaan ta folk a.. :P hehe.. skakke ha no mongo vanlig grill list! :P skal ha spes bil jeg!! :D :D :D :op Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by Danna Downforcer er :pisser: puke :ass knock flushit :hvaskjera hehe.. u go boy! :P hører rykter om vag på våler i jan? stemmer det?!? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 VACN arrangerer vintertreff på Haslemoen, i næreten av Våler. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg