mtharaldVW Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Halloi..! Nå i disse regntider har vindusviskeren slått seg vrang, og det er døds irriterende...! Tingen er, setter jeg den på intervall, går den med full fart, slår jeg den da av, vill den ikke av. jeg må ført sette den i full speed for så slå den av. vill jeg at viskeren skal gå en runde, liksom, stopperen den jerne på toppen av vinduet...hehe....døds irriterende!!! Noen som har hatt det samme problemet, som har peiling på hva det kan være! det verste er at jeg har akkurat det samme problemet på begge golfene mine, 3`ere!!! takk mvh Mads T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Prøv å bytt relè`et, det er gjort på et halvt minutt. Jeg tipper det er det som er gåent, men uansett så er det den letteste delene å prøve seg frem med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 hvor ligger dette releet ? finner det ikke i sirkingsboksen min ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg