Knusern Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 HellO Jeg har noen ekstra fjernlys som jeg monterte i dag, og stift 86 på relèet skal til bryteren. Og fra bryteren er en annen stift beregnet for strømmen fra eksisterende fjernlys. Men hvor i all pakka skal jeg finne den ledningen som er strømmen til fjernlysa? Er temmlig knotete bak rattet... Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Fant denne for en stund siden. Virker som et ganske enkelt koblingsskjema. Lykke til. -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 fiksa det nå... funker litt bedre med frisk hjerne og dagslys.. var jord fra lysa som ikke var så godt jorda. men nå lyser de iallfall. Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg