Hosse Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Hei Kanskje noen av dere har eller kjenner til noen som vet om en av disse bilene?: - Audi A3 under 80.000 NOK Maks 200.000 KM Ikke rød - Audi A4 under 80.000 NOK Maks 200.000 KM Gjerne Klima eller Automat Ikke Rød eller Gul - BMW 318 Touring E36 under 80.000 NOK Maks 200.000 KM Gjerne Klima eller Automat Ikke Rød Ja, jeg vet at det er lav pris, men er sikker på at det går at få tag i. Veldig takksam for hjelp! Trenger 2:e bil raskt, uten inbytte:-) På forhånd takk! peter@zite.net / 916 24 283 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Da fikk jeg endelig kjøpt meg en Audi A4. Meget fornøyd faktisk. Det ble følgende; Audi A4 1,6 1996 Mørkblå metallic 150.000 KM Hele frostillingen byttet og motor med totaltoverhalt topp. Skal ettermontere Klima nå og kjøpe litt felger og eventuellt stive opp den med litt nye fjærer så er jeg fornøyd:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind2 Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Det ble ingen autmat, eller? Send meg gjerne pm med kontaktinfo til han som skal montere klima, for det er interessant. Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Nope, hade ikke tid å vente lenger, så jeg måtte ta en manuell.. Ikke noe gøy. Jepp, jeg har sendt melding til han at han skal skynde på meg visitkorten samt pris på AC til A4. Jeg må også ha:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Hei Øyvind Fortsatt ikke et pip fra han som skulle ettermontere Klima i bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg