Odd M Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Har montert litt lyd i bmw'n min. Er det noen som har noe tips til å få bassen "inn" i bilen. Sitter jo ei jævla metall plate bak baksetet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Skjær et hull i metallplata bak sete.. Lag bassreflekser opp i hattehylla.. Eller noe sånt.. Men, vær forsiktig med å fjerne for mye, den metallplata er der av en grunn.. Du kan svekke bilens konstruksjon.. Således er BMW'er vanskelig å bygge lyd i.. Hvilket anlegg går du for? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 hvis du har hull til skipose kan du jo slå ut den plata da..om det hjelper så mye gjenstår å høre:) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320cab Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by bmwknutn hvis du har hull til skipose kan du jo slå ut den plata da..om det hjelper så mye gjenstår å høre:) Det har jeg gjort, og det funker bra Siter 96' Ford courier (2 stk) Nesten solgt - 95' 320i cab x- 93' 318iA x- 94' Peugoeot 306 Member of Bmw Car Club Norway www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd M Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Der er ikke noe hull iden plata, eller misforstod jeg nå? Skipose?? Tenkte på å lage hull i den til bassporter 2 eller 4! Lettere å lage hull i den enn i hatthylla! Har en rockford 12" med monoblokk. Blir et sånt sett til etterhvert! Blir en svekket mye med 4 bassporter i metall plata?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg