Toyota R Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Driver å leter etter Volvo S80, men er dritt lei av å sitte å se overalt! Kanskje noen her inne vet om en fin til salgs? Makspris: 300 000,-... V70 er også av interesse, da til samme pris! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Er jo bare å søke på nettet det.... autodb.no, motorborsen.no osv... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Det var jo det jeg sa jeg var lei av da, jeg ville bare høre om det var noen som visste eksakt om en bra utgave her! Åpen for alt av "luksusbiler" egentlig... Tenkt litt på chevrolet tahoe også, så det går også bra! Kom med forslag og evt tilbud! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crockett Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Send PM til marius, han har en pent brukt Taho til salgs! Siter Toyota Avensis `02 (Drittbil!) x-Volvo V40 `99 x-Nissan Primera SRI `96 x-Nissan Sunny SR `95 x-Corvette `84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg