bmn Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Trenger bensinpumpe m/hus til min golf gti 16v 1986 modell, kjapt som fupp! Under høyre bak. Er det noen som har liggende?? I Trondheimsområdet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Er det samma huset som er på 8v mekanisk innsprut ? Pumpe i midten og et hus på hver side av den, Stor, stygg og klumpete ? Har en slik en med defekt pumpe, Huset er 100% Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmn Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Ja trur det, men er ikke 100% sikker.. Har lekkasje fra huset, vet ikke om det er pumpa som er gåen, eller om det er pakninger i huset som er dårlige. Men folka på verkstedet sa at de ikke kunne plukke huset ifra hverandre for å finne ut om pumpa var gåen.. For da ville huset bli ødelagt. eh..Stemmer dette? Og hva er størst sannsynlig er gåent? Anybody? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 har en pumpe jeg ,, funker fint, det ene festet er stripset fordi det er røket men skal ikke ha noe å si .. 300 kr + frakt? Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 hei. Jeg har en slik pumpe. Bor også i Trondheim. Du kan nå meg på 900 42 119. helst sms. (er mye på jobb) Mvh Daniel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Jeg byttet kun pumpe på min (8v), der var det kun 3 skruer, så kunne jeg trekke ut hele pumpa ut av huset. Pumpa er sylinderformet og på størrelsen av en stor cola boks. Men ser ut som du har to som kan hjelpe deg ;) Tviler på at pumpa er gåen, bare en dårlig pakning eller sprekk i huset. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg