steinar Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Hei, Når jeg fyrte opp bilen etter en måned ute i snøen så var det plutselig slutt for blinklyset. Nå jeg prøver å blinke så lyser det konstant grønt den veien jeg forsøker å blinke samt jeg hører ett klikk, ikke "kilkk - klikk - klikk" som jeg vanligvis hører. Dette gjelder begge veier så jeg tviler på det er _alle_ pærene som er gåene. Når en pære har vært gåen før har det bare vært rask klikking. Det er heller ikke noe lys ute som faktisk blinker. Hva kan være galt og hvordan kan jeg få dette til å funke igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=58359 Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg