Gå til innhold

3 snutter av calibra 4x4 playing in the snow :=)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

3 snutter av litt leking på fjellet en plass med meg og calibraen i hovedrollene... uten lyd desverre

 

http://www.calibra.no/perry1.avi

http://www.calibra.no/perry2.avi

http://www.calibra.no/perry3.avi

 

Blir mere leking så fort et bedre kamera er i nærheten!

 

EDIT: kanskje allerede torsdag :) skal blant annet lage litt testfilm med lyd på onsdag+film med 3stk. calibraer på lørdag 18des. :) stay tuned :P

 

Om det er flere Calibra eiere i oppland/hedmark som vil joine så pm meg :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wicked

 

Og som om det ikke var nok, så blir alle så innmari internasjonale av å legge ut egenproduserte filmer.

 

"Calibra 4x4 playing in the snow"-lissom... Cool :rolleyes:

 

Ja fysj, han burde skrevet på nynorsk. Noe a'la "Callibbra fir-eks-fir leikar i snauen" eller noe lignende.

 

 

Har i hvertfall en venninne som kommer til å synes at dette er artige filmer... Er det en slags merkelig form for "show"-lys på kjerra eller er kameraet bare ikke helt up to date som vi internasjonale sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her driver alle og maser: ingen som har film? kan ikke noen legge ut film? ååh.. det er så lenge siden noen la ut film..

Og når endelig en ung håpefull gjør det så høres det slik ut: ååååh såå dårlig, den hadde iallefall ikke internasjonal kvalitet over seg.. det var noe galt med lysene, kameraet ditt er gammelt...:mad:

Her er gutten kjempeblid (gøy var det sikkert og ) brukte tid og stunder på å redigere (vel..) og legge det ut .også får han alt det det der i trynet??angry

Tilogmed overskriften måtte dere hakke på... nei fortell meg hvor dere parkerer så skal jeg personlig stappe mengder med banan i eksosen deres:D :ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leker best på skogsveier men siden kameraet tar så sinnsykt dårlige filmopptak (tro det eller ei så var det faktisk fullt dagslys) så valgte jeg å bare ta en test oppe på p-plassen inntil videre.. til helga får jeg og 2-3 andre calibraer låne et bedre kamera (les: digitalt filmkamera) så da bvlir det kjøring på vei og litt annet div.

 

Ang. Topic så syntes jeg playing in the snow hørtes bedre ut enn leker seg i snøen.. og jeg bestemmer vel egentlig selv hva topice'n i min egen tråd skal være.

 

Ang Lys, så vet jeg ikke helt hva lys du mener... men tenker du på lyset i frontlyktene så er det spredere innebyggd i hovedlysene.

 

Setter pris på alle tilbakemeldinger uansett..men det er ikke ulovlig å være litt saklig heller.

 

Regner med at vi har rediger og gjort klar en skikkelig film illøpet av neste uke.

 

Perry

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) får se hva du synes når vi har fått bedre kamera :P

Holder til i Dombås.. men er Gjøvikenser ..flytta opp hit i høst pga ble lei av å pendle til jobben her oppe :)

 

EDIT: du kan se bilder og facts om bilen ved å trykke på linken her: http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=64

klikk på 1-2-3-4-5 så dukker det opp flere bilder :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

 

Ja fysj, han burde skrevet på nynorsk. Noe a'la "Callibbra fir-eks-fir leikar i snauen" eller noe lignende.

 

 

Planen min var å "herme" RDL og hans latterlige innspill.. Var ikke vondt ment. :)

Misforstå meg rett..eller noe slikt.. :P

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[bold]3 snutter av calibra 4x4 playing in the snow :=)

3 snutter av litt leking på fjellet en plass med meg og calibraen i hovedrollene... uten lyd desverre[/bold]

 

 

Hva er det calibraen gjør i filmene? leker seg i snøen... hva betyr topic'en?

 

Eller... hva betyr topic'en for deg egentlig?

 

kan godt imponere deg men det virker litt som om du trolig forventer deg det beste av en hobbysladder... (jeg sladder hver dag riktignok om vinteren men)

 

Men kan vel bli litt trøblete så lenge det virker som om du forventer noe ala proff kjøring hver gang du klikker på en film link.

 

Og ang. offring av litt liv..... man risikerer å få problemer med en calibra 4x4 nesten hver gang man bruker 4x4.... uansett om det er på vei eller p-plass.. har ødelagt mang en fordelingskasse pga "normal" vintersladding.. monterte fordelingskasse fra 4x4 turbo i sommer og har riktignok ingen problemer med den og jeg er nesten sikker på at den holder men da kommer da igjen opels flotte (bedritne) f20 girkasse å puster deg i nakken... venter nå på en F28 girkasse fra 4x4 turbo.

 

Så om du har litt peil på opel så vet du hva jeg snakker om...

 

Vi får se etter helga om jeg klarer å blidgjøre herren da vet du.. som om det er et mål :rolleyes:

 

Planen er å ha det gøy uten å ødelegge bilen men for å si det sånn så blir både motor og drivverk satt på prøve de gangene jeg er ute for å kjøre "rally". Med 8000rpm (originalt er det max 6800) og girkasse som er D Å R L I G.

 

Og kanskje neste gang kan jeg vel vise deg filmen først og så spørre deg om råd ang topic til tråden jeg skal poste filmen i?

 

Best regards.

Perry

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår