HolmenR Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Har en 328 touring 96mod, når jeg kjører bilen på litt dårlig føre, småglatt eller dårlige veier så kaster ræva på bilen fra side til side, noen dårlige foringer noe sted? Noen som har peiling? Rattet står litt på skrå når jeg kjører rett frem, ble sånn etter at vinterfelgene ble satt på, noen som har råd til å rette det opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Bærekuler / Traversforinger antar jeg. Ang det med rattet så hadde jeg samme problem. Tok hjulstillingskontroll, og da ble det rettet. Men det var i sammenheng med mye annet. tror ikke du trenger å gjøre det, sikkert noen som vet hvordan/hva som må gjøres. http://www.bmwccn.no Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg