dorf Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Ja, her er min første mod: Orginal: Mod: Hva synes dere?:) Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Så bra ut dette! Din første mod? Lykke til videre! Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 fordekket er bak skjørtet, samme med bakdekket. ser også merker etter skjermen ved bakhjulet.. men ellers var det veldig bra..men ta deg bedre tid å vær mere nøyaktig når du senker bilen..lakkingen var veeeldig bra;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Carfreak Så bra ut dette! Din første mod? Lykke til videre! Ja, det er min første mod, har nå sitti i hele dag og modda. det er vanskelig, men fy så morro:D Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 samme kommentar som MSpeed på den der! stå på! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Nedi samme kommentar som MSpeed på den der! stå på! Takk. Dette er nok ikke det siste dere ser fra meg! For dette var morro:D :D Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Ser at du har begynt som 15 åring med dette,jeg er 14 år å jeg ble intresert i modd for noen uker siden,jeg syns dette var kjempe morro!Min første mod var bare en Porsche cayenne jeg senka,den ble ikke veldig bra,men etter noen dager begynte jeg å få det til,jeg senka den,sota ruter og gjorde felgene større. Vis du skal begynne å style biler (som du sannsynligvis kommer til å gjøre) så anbefaler jeg deg å starte å style en bil du ser fra siden av,dette gjorde jeg,min første hel styla bil var en bmw z3 coupe.Jeg satt å kjeda meg på kom jeg på "Jeg orker ikke bare å senke biler å gjøre de originale større,jeg tar sjangsen å prøve å style en bil" Det var mye lettere enn jeg hadde trodd,dette er en av de morsomste hobbyene jeg har,dette skal jeg holde på med lenge! Lykke til!Du er på god vei til å bli god! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg