Golf4 Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Jeg vet dette er et spørsmål man her på forum begynner å bli lei Men stiller det allikevel.Hvor mange lag med glassfiber er anbefalt å bruke. ( 300gram duk ). Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 her kan du titte på hva jeg gjorde i hvertfall.. http://www.soundpressure.no/phpBB2/viewtopic.php?t=533 hvor mange lag du trenger kommer an på hvor stiv å tykk kasse du vil ha. dess stiver å tykkere dess bedre. da viberer ikke kassa så lett feks. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 støp gjerne inn mdf lister med jevne mellomrom, det gir bra styrke..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Har tenkt på å skjære til en ring på ca. 7 cm bredd som ligger rundt hjulbrønn.Denne ringen er i samme høyde som golvet. Hva er best å bruke når det gjelder duk? 300 - 450gram. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 spiller egentlig ingen rolle, forskjellen er at 300g er tynnere å litt lettere å forme, men du bør legge et ekstrs lag for å opnå samme styrke..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Takker for svar Autod.Grunnen til att jeg spør om det er att dette ikke lager sprekker.Er det noen fordel å smøre på Gelcoat innvendig + utvendig.Skal kjøpe dette av ett båtstøperi. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 egentlig ikke, det du oppnår med gelcoat er bra finish utvendig på kassa, men det har ingen praktisk betydning..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Hva skal en bruke innvendig for att den blir bedre.Utenom dempe vatt.Eks noisekiller-Db axe-asfaltmasse-osv-osv.Hva gjør man med hensyn til kablene til bassene. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 det er flere muligheter med kabler, det jeg ofte gjør er å bruke to bolter som jeg skrur fast kabelen samtidig som den fungerer som gjennomføring..:) enkelt å bra..:) brownbread er alltid bra..:) til alt..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 inni kassa kan du også fylle opp med silikon, da er du sikker på at det blir tett. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg