leandro Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 nå starter ikke dritten!!!faen!!!hva kan det være?den har gnist og den får bensin.hææælvete! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Viist rotorlokket er fucket så er vel ikke det så rart? Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 du æ trukke du skal jobb alene he he tror det er samme fodeler lokk på 1,6 hakke dere en stående utafor huset ? :) Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 nei det e en1300. lingna ikk en gang. vi e /va tre støkka som jobba med bilen. det som e så rart e at æ stoppa bilen,skifta omm til andre plugg kabla(de gammle) å den starta plutselig ikke. bytta så over til de nye å den starta ikke. har bytta plugga på nytt.nytta ikke .pluggan bli våt. alle pluggan får gnist. lura på om det kan vær tenningsmodulen som e gåen? fordeler lokket e gåent det vet æ men han ska jo start!§!??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 nytt fordeler lokk og rotor er på men den starter ikke. sylindrene fylles med bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 har skiftet tennings modul. nu har æ ikke gnist lengre. fae i hælvete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 bytta til den gammle tennings modulen og har fått gnisten tilbake. da er det ikke den. det er justerbar besintrykks regulatorpå den. er ikke noen forskjel vist jeg suger på den inn siden og ut siden. ingenm forsjell ved justering heller.virker som den er helt tett. kan det være feilen?er den tett vill den vell få for mye bensin og drukkne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdaman Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Sliter med akkurat det samme som deg, når snurra beg å lage trøkk så bare hoster motoren og jeiper til meg. Ikke noe særlig kult i en forbikjøring. Tips meg når du har fått det til. Har selv hørt at jeg må gjøre reint luftmengdemåleren, men har ikke fått gjort det enda. Vi snakkes Siter Nå lykkelig eier av hus og en rusten Volvo 745 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.