Zeus Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Det er ikke gjort så vanvittig mye med den, men jeg ble fornøyd og tror jeg stopper der [update] vel, jeg stoppet ikke der. før update Orginal:rolleyes: er det virkelig ingen som gidder å gi komenterer ? var den så dårlig ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 den var jo søt da.. veldig clean liksom.. men hva faen er det greiene på planet? Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 ser jo det vel.. er jo slike hydrauliske (tror jeg) sylindre som holder lokket over lasteplanet oppe :) hehe meget rå mod.. likte den.. bra jobba :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 dæven den var søt!! men, det er den tynneste lcd skjermen jeg har sett !! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Jeg synes: Dropp det greiene på planet...litt for mye West Coast Customs;) Hakket større hjul. Kanskje et lite luftinntak på skjermen/fangeren..?!?! Tøff å clean look:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 rå mod! jeg likte kasseopplegget.. men lag et hoodscoop..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg