Gå til innhold

Uregistrert bil på banetreff

Ranger emnet


ha|||on

Anbefalte innlegg

Hvordan er mulighetene for å kjøre rallycrossbil eller annen løpsbil med vognlisens (men uten skilter) på banetreffene til sommeren?

 

På Gatebiltreffene har det jo vært endel biler uten skilter, men det virker jo som om eierne av de bilene har vært mer eller mindre kamerater av arrangørene.

 

Noen som har noen erfaring? Er det bare å troppe opp og spørre pent om man får lov, eller har arrangørene noen praksis for dette? Tenker ikke bare på Gatebiltreffene, men også alt annet som arrangeres av åpne treff, både i Norge og Sverige.

 

(Dette gjelder altså ikke det å komme med en gammal, avskiltet Sierra og forsøke å stille i breisladdkonkurransen, men å få brukt/trent med en supernasjonal rallycrossbil.)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gatebil så har de en 4 heat i løpet av dagen da uregistrert og lisensierte biler får kjøre på banen. Men du bør komme med noe bra for å få lov til å kjøre. Du får ikke lov til å kjøre med en volvo som så vidt henger sammen med den store V8'ern i for å si det sånn.

 

Den bør være i bra stand, for at du skal få lov til å kjøre.

 

Jan-Tore

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail først og spurte om de ville slippe meg inn med prøveskilter.. Det sa de var greit..var litt vanskelige når jeg kom dit siden det var så mange som ville kjøre, men jeg slapp nå utpå en tur..

Du får kjøpe skylinen min da vettu..så er du sikker på at du slipper til.. ;)

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår