Skidracer Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Trenger en bil til under 8000kr. Den må ha skilt/kunne settes på skilt fort, da jeg må ha noe å kjøre med nå. Er glad i japanske biler, men det er ikke en nødvendightet. Helst bakhjulstrekk. Interessante biler: Corolla, Datsun 180b, cherry, Sierra, BMW e30/21 ,Subaru, etc... Så lenge jeg slipper å stå ute og skru for å godkjenne er egentlig det meste interessant. Men ikke volvo... Jeg kjører ikke traktor...;) Tlf: 932 00 927 -Simen- Tønsberg. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Hva med en Peugeot 309? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 har jo KANSKJE en omega, bare jeg vet mer.. den er i KNALL stand, går for rette prisen Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Cchris: Hvordan tilstand er pug'en i ? gått langt, årsmodell, etc, og hvordan er girkassa? Flasher: Hvor er Kirkenær? langt unna vestfold? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Skidracer Cchris: Hvordan tilstand er pug'en i ? gått langt, årsmodell, etc, og hvordan er girkassa? Tilstanden er egentlig veldig veldig bra :). Gått ca. 135000km, 1989 modell, 5 trinns kasse som virker bra... Trur den er 99% rustfri, men jeg kan gå over den litt imorgen og se etter. Går ellers som ei klokke. Eneste som er galt med den pr. dags dato, er at den stopper av og til når den er kald. Men dette hadde jeg planer om å fikse før evt. salg. Jeg må desverre levere inn skiltene før 31. des hvis det ikke blir noe salg før det. Intressert? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 har sendt deg en pm Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Cchris: lenge til eu? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Mener det er i april. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Jeg vil takke for alle tilbud jeg har fått, men jeg har nå kjøpt bil. Fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til. -Simen- Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg