Gå til innhold

Dodge Ram SRT-10

Ranger emnet


The cowboy

Anbefalte innlegg

bare lurer på en ting her.. jeg er ikke helt sikker på hva jeg så her i går, for det gikk meg litt hus forbi, men det vare en pick up..rød og det så ut som om det var vinge bakpå.. og ja, det var av samme type som RAM SRT-10..mulig det kun var en annen model med ettermontert vinge da..

 

men jeg lurte på om noen her vet om det går en SRT-10 i bergen-os området?? (den ble sett ute på os.. på vei mot hagavik! i går formiddag rundt 10-11 tiden)

 

noen som kan hjelpe?? (var vanlige skilter på den!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

har fått svar på det der til nå faktisk!

 

det gikk 3 SRT-10 her i os området.. 2 svarte og en rød!

den ene svarte har blitt totalvraka ja, det skjedde på veien nedover mot halhjem.. eieren oppførte seg som et suppe hue og peisa på forbi en haug med biler på et heller uoversiktlig vei strekke!

 

men de andre to går ennå! jeg kjenner en venn av eieren til den svarte (som ennå går!! hehe)

takker får svarene folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare lurer på en ting her.. jeg er ikke helt sikker på hva jeg så her i går, for det gikk meg litt hus forbi, men det vare en pick up..rød og det så ut som om det var vinge bakpå.. og ja, det var av samme type som RAM SRT-10..mulig det kun var en annen model med ettermontert vinge da..

 

men jeg lurte på om noen her vet om det går en SRT-10 i bergen-os området?? (den ble sett ute på os.. på vei mot hagavik! i går formiddag rundt 10-11 tiden)

 

noen som kan hjelpe?? (var vanlige skilter på den!)

 

Har sett en rød SRT-10 i bergensområdet en gang jeg og. Husker ikke nøyaktig hvor.

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte SRT-10en står veldig ofte inne ved UnoX på Os, Så vidt jeg vet så er det han som styrer UnoX som eier den. Den røde så jeg også i Os-området.

Har hørt rykter om en sølv også... men den har jeg ikke sett selv.

 

Han bytta vel ut Hummer H2'en mot Dodgen,ja

 

Har sett en sølv flere ganger er desverre ikke sikker om det var en srt-10,men RAM var det verfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig så jeg ser minst 1SRT-10 hver dag :titties: , er en rød en som står like ved mine foreldres hus, også møter jeg nesten alltids en SRT-10 på motorveien. skjønner egentlig ikke hva söm er så spesielt med den bilen i og med at det fgår så mange av den på veiene, ikke går den så spesielt bra heller, har fått høre av en kompis at den ikker spesielt bra å kjøre i vanlig fart i og med at bilen er så stor.

 

 

Tidlig en tirsdags morgen for ikke så lenge siden så observerte jeg en rød SRT-10 i rælingstunnelen som kjørte oppkamp med en Cosworth, trenger vel ikke å si hvem som ga seg/tapte? chicken

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig en tirsdags morgen for ikke så lenge siden så observerte jeg en rød SRT-10 i rælingstunnelen som kjørte oppkamp med en Cosworth, trenger vel ikke å si hvem som ga seg/tapte? chicken

 

Jasså ja, så du så det å? hvor var du?

What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig så jeg ser minst 1SRT-10 hver dag :titties: , er en rød en som står like ved mine foreldres hus, også møter jeg nesten alltids en SRT-10 på motorveien. skjønner egentlig ikke hva söm er så spesielt med den bilen i og med at det fgår så mange av den på veiene, ikke går den så spesielt bra heller, har fått høre av en kompis at den ikker spesielt bra å kjøre i vanlig fart i og med at bilen er så stor.

 

 

Tidlig en tirsdags morgen for ikke så lenge siden så observerte jeg en rød SRT-10 i rælingstunnelen som kjørte oppkamp med en Cosworth, trenger vel ikke å si hvem som ga seg/tapte? chicken

Blir vel litt feil og si at den ikke går noe bra da men... Hvor mange biler på 2.5 tonn vet du om som går så mye bedre? Greit nok, det sporer med 305/40-22 på de fine norske veiene, men det gjør jammen mye annet også. Husk og ta SRT-10 for det den er, en svær pickup som faktisk går som lastebil her i landet... Tror du sliter med og finne noe som er grommere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår