Class Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Hei Har et problem. Før så blinka blinklysene når man satt på alarmen og skrudde den av via fjernkontrollen. Nå gjør den ikke det lengre, men selve alarmen og fjernstyringen ser ut som den funker som den alltid har gjort. Og en ting til; Kupè lyset skrur seg ikke på og av automatisk når jeg lukker opp og igjen dørene. Men lyset funker kun når jeg skrur det manuelt av og på. Kan dette ha noen sammenhengende med det førstenevnte? Det virker som om begge disse tilfellene skjedde samtidig. Bilen det gjelder er en 93 modell, og alarmen er Defa med fjernstyrt sentrallås, hvis det har noen betydning. Takker for svar Siter - BMW E34 93- X BMW 525 Turbo -solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Vet ikke hvordan det er med alarmen og blinklysa. Men mitt cupè lys gikk bare ann å skru av og på (ikke auto). Og da var den en sikring som hadde gått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Class Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Takk for svar. Du husker ikke hvilken sikring det var? Det var i den sikringsboksen i motorrommet ikke sant? Siter - BMW E34 93- X BMW 525 Turbo -solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 husker faktisk ikke. Men dem få sikringene som er under setet bak har faksisk noe med sentral lås å gjøre så sjekk dem også. er vel 2-3 stk der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Class Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Takk for tipsa :) Skal sjekke detta i morra når det lysner. Men det er bare å røske opp baksetet? På gamle bilen, var det ikke noe problem, men på den nye så sitter baksetet vanvittig hardt. Virker som om det er låst på en måte... Siter - BMW E34 93- X BMW 525 Turbo -solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrtvedt Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 På min e34 93' modell er det bare å løfte i fronten ja sitter litt tight da.. Siter BMW, Freude am fahren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Bare å røske til så løsner det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg