Gå til innhold

Alfa Romeo i Troms

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

Ikke rart gtv 116 er drømmebilen din jensemann,det er iallfall min,skal ha en sånn i livet uansett om det er om 3 og et halvt år eller som en nr 2 bil når jeg er 30-40-50 år....

 

Hvor ligger din gtv til salgs?

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en bil som har typisk vil ha vil ha faktor,er det en svart 147 i bakgrunnen?Døds fet den også!!Dere er en skikkelig alfa familie...

Det var kun en feil med bilen,kun en feil!At det var gule frontlys...ble dette levert originalt,eller har du de originale hvite?

Uansett,rå tøff og fet bil!!!Du tør å skille deg ut,alle vennene dine kjører vel sikkert bare audi og bmw??Kjenner du noen andre i nærheten som har alfa,hvilken alfa?

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle de fine ordene, de gule lysene er jeg usikker på om er orginale, men jeg tror de er det. Gule lys er også kalt franske linser. For ikke så altfor mange år siden hadde alle biler laget for Frankrike gule lys. Man ser enda mange biler med gule lys på gatene i Frankrike.

 

Den svarte 147'en i bakgrunnen er solgt, byttet til en ny 156 SW, med diesel faktisk, tro det eller ei, den motoren er en drøm. 1.9 M-jet 16v. Dreiemoment på 305 og 140 hester. Nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<--har også vært på leirskole på tømmernesset ;)

ser også den røde 156en med noe som ligner toyota celica gt4 vinge, ser stygt ut egentlig.

er en rød 80-talls gtv som kjører rundt her av og til, aner ikke om den faktisk bor her en plass eller om den bare liker seg spesielt godt her :D

 

jaja, drømmer om en sånn 80-talls gtv selv :)

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by djesus

<--har også vært på leirskole på tømmernesset ;)

ser også den røde 156en med noe som ligner toyota celica gt4 vinge, ser stygt ut egentlig.

er en rød 80-talls gtv som kjører rundt her av og til, aner ikke om den faktisk bor her en plass eller om den bare liker seg spesielt godt her :D

 

jaja, drømmer om en sånn 80-talls gtv selv :)

 

 

Hehe,lenge siden du var på leirskole?

Den røde har jeg bare sett en gang og den var ikke fin!!det var drit stygt med svæær vinge på 156.

 

Kjører en rød gtv rundt i Tromsø?eller hvor du sa?

 

Bra at noen drømmer om andre biler enn bimmer og auda :D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg bor på setermoen da og den er her av og til, har aldri sett helt hvor den tar turen når den drar :)

hadde aldri sett en sånn før i levende live, ble overasket over hvor bitteliten den egentlig er :)

 

tja er 21 nå så er vel noen år siden jeg var på leirskole der ja ;)

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår