Dulle Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Jeg lurer på om noen vet hvor man finner instruksjonsbøker til forskjellige biler jeg. Har rota bort min :S Kjekt å ha, nå som jeg egentlig skal bytte pærer i stort sett alle frontlyktene... Når jeg første er inne på det, hvordan bytter man pærer i hovedlampene og tåkelysa? Ser vanskelig ut på hovedlampene, men nå har jeg bare sett på det i mørket.. Er det to pærer? En til kjørelys/fjernlys og en til parklys? Eller en til park/kjøre og en til fjern kanskje? Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Er vel 6x H1 pærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by Dulle Jeg lurer på om noen vet hvor man finner instruksjonsbøker til forskjellige biler jeg. Har rota bort min :S Kjekt å ha, nå som jeg egentlig skal bytte pærer i stort sett alle frontlyktene... Når jeg første er inne på det, hvordan bytter man pærer i hovedlampene og tåkelysa? Ser vanskelig ut på hovedlampene, men nå har jeg bare sett på det i mørket.. Er det to pærer? En til kjørelys/fjernlys og en til parklys? Eller en til park/kjøre og en til fjern kanskje? det er 6 h1 pærer å to 5w stikk pærer til parklysa Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg