Gå til innhold

Monterings-trøbbel

Ranger emnet

Golf IV driver

Anbefalte innlegg

Oioioi.. jeg vet ikke hvor jeg skal starte.

Da jeg i kveld skulle montere mine nye elementer i døren foran, ble alt kaos. Det var orginalhøyttalerene i min Golf IV som skulle byttes ut.

Først røk festene til "grillene" på orginalelementene som av en eller annen dum grunn sitter fast i døren. Deretter når jeg har fått av disse "grillene" finner jeg at det faktisk kan bli ganske vanskelig å få tatt ut disse gamle elementene, da hele dør-platen hindrer meg i å få tatt ut de gamle elementene. Plastikken fra døren gjemmer altså kanten på elemtene, eller lettere sagt: Elementene ble satt inn før dørpanalet. Nå henvender jeg meg til dere der ute, for å søke om råd og tips i forbindelse med denne monteringen.

HJELP!!

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres jo greit ut.. men dette er noe jeg ikke har så veldig lyst til å gjøre selv i frykt av å ødelegge enda mer. Jeg er derfor på jakt etter folk som vet hva de holder på med, og som kan fortelle meg hvor festene er, og hva som må gjøres for å komme frem til de!!!

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørsidene er jo somregel bare skrudd fast med synlige skruer og klipset fast. "Røsk og riv" hehe. Neida, men det pleier å virke mere komplisert en det egentlig er.

Mvh

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider