nicolay Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Har Golf IV GTi med chip. Av og til når jeg starter motoren får jeg veldig høyt turtall på tomgang. Nærmere 1400-1500... Det kan ta opp til 4-5 min før den dumper ned til rundt 900-1000. Hva kan dette være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Vinter kalles det :) Bilen går høyere på tomgang når den er kald, og blir jo ekstra kald på vinten. Så hvis det bare er når du starter motoren kald skal det ikke være noe å bekymre seg for. Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Skjer stort sett hele året, men bare når motoren er kald. Og mer om vinteren... så du har nok rett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg