Darkstar Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Min bror har en 95 mod GTI 2 dørs, og nå har plutslig el-vinduet på førersiden sluttet å fungere. Noen som vet om vanlig problemer med el-vinduer på Golf III ? Noen som har et koblingsskjema over el-vinduene på denne bilen? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by morten_2 Var dette er 1995 modell GTI Edition?. på hvilken måte er det vinduet ikke funker på?. er det helt dødt når du trykker inn knappen eller vil ikke vinduet opp igjen etter at du har heist det ned?. På min var det selve heise mekanismen som tok kvelden, slik at det måtte byttes. Dette var også på en 3-dørs versjon og på førerdøren. jeg fikk heist vinduet ned, men det ville ikke opp igjen,. heisemekanismen holder jo selve vinduet og kosta 1000 nok på volkswagen. Jepp, stemmer at det er en 95 mod GTI Edition. Alt er helt dødt når du trykker på knappen! Ingen som har et koblingsskjema for el.vindu til Golf liggende? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg