jørgen-sp Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 fin kadett i god stand,nesten ikke rust! eneste feilen er at startern ikke liker kulda så godt!! ny lakk i sommer! fin bil i god stand! selges 12000. ring får mer info! 45474461 bildenne er tatt fra i sommer! er i dagelig drift! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 har du no mer info om bilen? motor.. km stand.. slike ting Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen-sp Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 det er en 1200, og den gar gått litt under 100.000km er en 78mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 ok.. da er den nok ikke interesant.. desverre.. lykke til med salget :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Følger fælge og sæte med? Eu godkænnd? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen-sp Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 ja setenne og felgene følger med! eu godkjent 1 år til trur jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Hvor befinner bilen seg? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen-sp Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 askim, er en time ifra oslo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen-sp Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 ingen som har lyst på en kul vinter bil? trenger penger så den som har lyst på den først kan få den litt billigere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 åssen felger/dekk er med? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 faen, fet tralle da.. ser att felgene og seter følger med.. kunne tatt den jeg altså, men må vente på penger fra gjenstridige Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen-sp Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 det følger med 16 toms felger,med 215/16/45 sommer dekk!...vinter dekk er det 13toms stål feger med pigg dekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 hadde du solgt den for et par mnd sida så hadde jeg kjøpt den, men har jo en nå da. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by jørgen-sp ingen som har lyst på en kul vinter bil? trenger penger så den som har lyst på den først kan få den litt billigere! hva er billigere a? Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen-sp Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 nei det er ikke mye! trur ikke jeg selger den under 12.000 vist 16 felgene skal følge med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg