UltraComp Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Har problemer med min GTI 16V.. jeg var uheldig og ikke klare en sving her for noen uker siden, da høyre fremhjul og bærearmen fikk seg en kakk.. har nå byttet bærearmen, men problemet er at når jeg starter bilen og setter den i gir, skjer det ingen ting.. det kommer bare en svak hakkete lyd, som om at det er en plass det ikke er kontakt mellom to tannhjul.. noen som har noen tips om hva det kan være? drivakslingen? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Girkasse eller aksling ja.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 drivakslingen har garantert glidd ut av indre ledd... ta en titt der du så har du feilen.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Venstre side som sådan.... Skulle jeg tro..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 ja fant ut av det :) tror det er det ytre drivleddet som er hoppet av.. skal ta av mansjetten og prøve og sette det i sammen så fort som mulig, ble lettet av ikke girkassen var godt dadundass! :) Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg