Jonte Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Dere Photoshop gutter. Kan dere ta på dere ansvaret i å photoshoppe disse Momo Racer felga på Golfen min. Som 15"'ere. Etterpå kan dere selvsagt ta dere friheten å modde litt på den.. Kanskje sette på annen fanger forran (er skifta til 90 fanger på ordentlig) Kanskje sette på annen grill og lykter forran (er skifta til 2 lykter emblemfri på ordentlig) Fargelegge alt det svarte i samme farge som bilen. Da tenker jeg på det svarte øverst på fangerene, sidelistene (de er der nå, men lakk over det limet som er der på bildet), sideskjørtene og skjermbredderene, evt skifte dører og hive på andre speil, dtm.. tone rutene, osv.. Ellers go crazy :) Bilde av bilen, Bilde av felgene, Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Here you go. Tok meg friheten og resiza bildet litt. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Får ikke sove... så vær så god =D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Venom kler bilen din bedre syns jeg men..... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Må si meg enig der. Selv om den photoshopen ikke var av beste kvalitet. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 VEL, man må jo ha vinterfelger også da :) Det var vel kanskje ikke de beste felgene å photoshoppe med da, siden det ikke var noe bakom dem liksom, bare svart.. Prøv videre folkens :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Jeg prøvde hvertfall.. Ble mindre pent egentlig.. men jeg prøvde.. :rolleyes: Se på det litt med det blotte øye så ser du da hvertfall hvordan det blir. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Hvorfor glemmer "alle" felgene som var hovedpoenget? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by CrZy_T Hvorfor glemmer "alle" felgene som var hovedpoenget? Fordi jeg fikk beskjed på irc om å endre de tingene jeg har gjort.. ikke felgene. :D (Dessuten syns jeg venom felgene kler bilen mye bedre enn de andre der...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by NoLimit Fordi jeg fikk beskjed på irc om å endre de tingene jeg har gjort.. ikke felgene. :D (Dessuten syns jeg venom felgene kler bilen mye bedre enn de andre der...) Grunnen til at felgene skulle hives på var det at jeg ville se hvordan bilen blei med de vinterfelgene jeg skal kjøpe :) Så om noen vil photoshoppe mere på bilen min, så værsegod :) Her er et til bilde av felgene, på en bil (slipper den svarte bakgrunnen).. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by NoLimit Jeg prøvde hvertfall.. Ble mindre pent egentlig.. men jeg prøvde.. :rolleyes: Se på det litt med det blotte øye så ser du da hvertfall hvordan det blir. :) Ser. Når jeg har hevet på fronten etc, og alt er klart, så kan jeg få tatt et bilde, også kan noen få lov til å hive på ny farge på skjermbredderne etc.. Så ser jeg hvordan det blir.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by Jonte Ser. Når jeg har hevet på fronten etc, og alt er klart, så kan jeg få tatt et bilde, også kan noen få lov til å hive på ny farge på skjermbredderne etc.. Så ser jeg hvordan det blir.. Jepp gjør det! Likte hvertfall valget ditt med bytte av lykter! Mye mye penere med to runde lykter enn med jetta front! Go Jonte! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by NoLimit Jepp gjør det! Likte hvertfall valget ditt med bytte av lykter! Mye mye penere med to runde lykter enn med jetta front! Go Jonte! :D Haha :) Jess.Det kommer mere, men jeg må prioritere. Lakkeringen får jeg ganske billig. Og det meste av ting jeg blir å gjøre noe blir ikke SÅ dyrt.. så får håpe jeg klarer mekke turbo :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Jeg tok meg av jobben med felgene jeg. Eller rettere sagt, prøvde... Har null erfaring med photoshop. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Jøss, plutselig hadde du rally-front og 90-fangere også! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg