Skody Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 2004 NHOA HOT OLD'S MEET http://www.age.to/~hot_olds/n.h.o.a/2004entry_car/entrycar_freamar2.htm - Massevis av gamle fine japsebiler og deler og felger og og og.. på swap meet / car meet. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 ååå nydelig den skylinen og toyotane:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by Supraguy ååå nydelig den skylinen..... Hvilken av dem? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by Jap_Power Hvilken av dem? skal jeg tippe mener han den sorte .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Det er faen meg like deilig å se klassiske japanere hver eneste gang. Jeg går aldri lei! :hug: yodude Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by Kebab gud skal jeg tippe mener han den sorte .. Jepp:D Den hvite er selvfølgelig fin den og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg