prizma Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 drit i bilen, jeg hardde knulle den dama gratis! - hu var fin;) bilen var ok, ikke min smak! -altfor lav, definitivt et prosjekt, maby even a lowrider ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by DeeLuxe Vil nå heller si at den bobla der har lite krom jeg...kun det som ble levert sammen med den orginalt, ikke noe ekstra. Speila er vel ikke orginale? Eller? Er masse krom for en som ikke vil ha krom i det hele tatt :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw1300 Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Er nok ikke no airride det der nei, men forstillinga har nok møtt vinkelslipern, uansett, stilig bil! Krom er det da nok av, mye bedre uten steinsprutdeksla osv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Hvis du går inn på sida der så står det at det er airride.. (I news-teksten..) Det er også et par videoer av den, de viser sikkert airriden der og.. Da er det vel nok diskusjon om det.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg