sløv Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Er på vippen til å anskaffe meg en rx-7 men lurer litt på hva eg bør se etter, og hvilken pris eg burde gå for... tenkte da på en litt uti 80mod. hva kan gjøres med disse, utseende messig... bilder...? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 1.gen rx-7 kjøpeguide Når det gjelder styling til 1.gen er det veldig populært med widebody kit og styling fra erebuni og diverse andre. Men jeg synts bilen ser best ut med orginale fangere. Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by JokkVahl 1.gen rx-7 kjøpeguide Når det gjelder styling til 1.gen er det veldig populært med widebody kit og styling fra erebuni og diverse andre. Men jeg synts bilen ser best ut med orginale fangere. Fy flate så utrolig deilig.:dude: du har ikke flere bilder av den RX7`n? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Akkurat den bilen der... prosjekt og igjennomført messig.. CREDITS! Onkli clean og fin. men når det gjelder design ville jeg ikke tattimot en slik'en om det gjaldt livet! Tenker med en gang på filmen WAYNES WORLD der dem cruiser i den jævli fæle blå bilen sin... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fc3s Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 heisann " sløv" :op hvis du er interesert i rx7er så kan du ta turen ut på sotra så kan du få se på ett par wankelbiler. står en her som eg tror faktisk er tilsalgs, en 1 gen, husker ikke mod, eller står det en del annet wankelsnax her. bare til å ta turen.. må jo rekrutere flere til wankelmiljøet på vestlandet, er ganske dårli her.:) tlf 93064952 Siter suzuki swift 06 4x4 sports edition x Rx7 Turbo 2 x mazda 1300 76mod x mitsu lancerius x rx7 na Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by fc3s heisann " sløv" :op hvis du er interesert i rx7er så kan du ta turen ut på sotra så kan du få se på ett par wankelbiler. står en her som eg tror faktisk er tilsalgs, en 1 gen, husker ikke mod, eller står det en del annet wankelsnax her. bare til å ta turen.. må jo rekrutere flere til wankelmiljøet på vestlandet, er ganske dårli her.:) tlf 93064952 Joda skulle gjerne gjort det en dag vet du, hehehe... må nesten se nårti eg har tid, jobber og sliter, tjene penger til bil vet du.. ;) hva med 2. gen RX-7 da...? noen bilder...? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fc3s Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 eg har en 2 gen turbo 2 som eg holder på med..fått ny motor fra japan som eg har nett montert..den skal selges til våren da eg etter planen skal ha fått lakkert den og.. bilder av motorbytte ligger her http://www.sotragatebilklubb.tk/gallery/Fc3s-sin-Rx7?page=1 Siter suzuki swift 06 4x4 sports edition x Rx7 Turbo 2 x mazda 1300 76mod x mitsu lancerius x rx7 na Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 noen som vet ca. pris på å få inn en 2.gen fra sverige...? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdarotary Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 har en 1986 gen 2 ombygd til 91 turbo2 Nesten ferdig projekt til salgs 50000.- og den er din Japansk efFektannlegg 215 HK MOTOR motor montert starter men stopper igjen... noe elfeil eller vakumfeil..... selges grunnet for mange prosjekt... 100% rustfri.... lakkert sort 8*17 front og 10*17 bak 2 delte felger ligner på amg mercedesfelger med god kant bak.. nye fronten og de lange japanske baklyktene... turbo 2 den store bakspoileren... trenger litt mere omsorg så er den topp... her er bilde av delebilen TLF 91397933 Borgar Siter 1970 mazda 1300 coupe med maria elena 1974 mazda 1300 airbrush 1976 wv typ2 bus med porchemotor 1983 mazda rx-7 imsa 1984 cevy g20 van Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg