PetterJacobsen Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=615555 Vurderes solgt!!! Planen var å bygge en S2 sedan... 90 Quattro 20V sedan kan følge med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Gir du opp alt nå ? Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Neida, lufter bare forslaget:D Kan si det sånn at jeg er på utkikk etter et ABT C5 kitt nå...;) Lurer faktisk på om jeg skal beholde S2n og selge 90n. Sparer meg for MYE skruing da gitt.... Hadde du den balken over IC fra RS2? Og IC? Har en kompis som leter etter en slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by PetterJacobsen Neida, lufter bare forslaget:D Kan si det sånn at jeg er på utkikk etter et ABT C5 kitt nå...;) Lurer faktisk på om jeg skal beholde S2n og selge 90n. Sparer meg for MYE skruing da gitt.... Hadde du den balken over IC fra RS2? Og IC? Har en kompis som leter etter en slik. Nei, trodde jeg hadde fått den med men nei... Og ic har jeg ikke fra Rs2. Tror du gjør noe lurt der, S2 så jo rimerlig strøken og uskrudd ut i motorrommet... Og her har du en orginal bil, det teller mye... Jeg ville beholdt den orginal, fått på ny lakk, kjøp justerbart understell, og noen gromme 18" og du er i boks.. Skjermene passa dårligt ;) Festene nederst på skjermen var faktisk "lenger" inn på S2 en. Men innerskjermene passa :) Så jeg må nok få tak i noen skjermer fra en audi 80 B4. mvh. Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg