Kskr Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 93 Sierra Sedan Stjålet fra Stovner En eller annen Krooooonidiot har bøffa bilen min fra Stovner mellom 22 den 2. des og 20.30 den 3. des. Sølvfarget, cosworth bakfanger, frontfanger, og grill... RegNr. BC82351. opllysninger mottas med Gedigen takk... Tlf 45266063 Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Det er kjedelig å miste bilen sin, men det er også dumt å poste fem like innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Da syns du det, men det var i 5 forskjellige forum, så da er det fler som ser da vettu... Syns ikke det var så dumt jeg... Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 sierra i bmw og audi forumet jaja, alle ser dette uansett i hvilket forum om man trykker view new posts Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by FS20ICLX Da syns du det, men det var i 5 forskjellige forum, så da er det fler som ser da vettu... Syns ikke det var så dumt jeg... Det er faktisk ikke bare dumt men du virker som en sau når du gjør det! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Da syns dere det, så sitter jeg her venter på at en eller annen som ikke har problemer med hodet sitt gidder og hjelpe meg... Ellers takk... Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by FS20ICLX Da syns dere det, så sitter jeg her venter på at en eller annen som ikke har problemer med hodet sitt gidder og hjelpe meg... Ellers takk... Tror neppe du får noe hjelp med den holdningen der.Prøv å moderer deg litt. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Seriøøøst! Åtte tråder! Åtte forskjellige forum! Er du heeelt idiot eller? Greit at du vil finne igjen bilen,men det holder med ÈN tråd,i ett forum! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Kanskje ikke alle VET (sånn som meg) at man kunne trykke på den knappen oppi hjørnet? Prøver bare å få litt hjelp, men det er ikke akuratt mye hyggelige folk her... bare drittslenging.. Håpløst.. Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by FS20ICLX Kanskje ikke alle VET (sånn som meg) at man kunne trykke på den knappen oppi hjørnet? Prøver bare å få litt hjelp, men det er ikke akuratt mye hyggelige folk her... bare drittslenging.. Håpløst.. Hva forventer du deg med alle de trådene og den holdningen du kommer med? Skal alle springe ut og lete etter bilen med engang eller? Gjør som resten her når en bil er stjålet, lag en tråd på Opplysningen og en tråd i merkeforumet for den aktuelle bil. Så sletter du alle de andre postene.Trykk Edit og så er det en mulighet å slette tråden helt oppe. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Det frister fælt lite å være hyggelig mot en med de holdningene dine. Håper de finner igjen bilen med inntakt rammenummer. Ha en flott helg. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by Viking067 Hva forventer du deg med alle de trådene og den holdningen du kommer med? Skal alle springe ut og lete etter bilen med engang eller? Gjør som resten her når en bil er stjålet, lag en tråd på Opplysningen og en tråd i merkeforumet for den aktuelle bil. Så sletter du alle de andre postene.Trykk Edit og så er det en mulighet å slette tråden helt oppe. Er det virkelig et problem for dere at de ligger der de ligger? Vil du ikke hjelpe meg, så drit i det. ber ingen om å lete etter bilen min, men om noen har sett den ett eller annet sted så hadde det vært fint.... så hvis det er noen fler som bare er ute etter å diskutere, så vennligst diskuter med noen andre.. jeg orker ikke.... Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by FS20ICLX Er det virkelig et problem for dere at de ligger der de ligger? Vil du ikke hjelpe meg, så drit i det. ber ingen om å lete etter bilen min, men om noen har sett den ett eller annet sted så hadde det vært fint.... så hvis det er noen fler som bare er ute etter å diskutere, så vennligst diskuter med noen andre.. jeg orker ikke.... "Brumm," sa Sprett vennlig, "du har ikke mye forstand." "Nei, jeg vet det," sa Ole Brumm beskjedent Du fatter det bare ikke.For å gjøre det enklere for andre samtidigt som en vil ha et oversiktligt forum, så holder det med en tråd på Opplysningen og i Merkeforumet. Når folk kommer på forumet og trykker New posts så ser de bare din tråd på en haug med forum som ikke har noe med Ford å gjøre.Blir litt surskap av slikt. Er det virkeligt et problem for deg å forstå det? Trykk Edit post og slett de trådene som ikke ligger på Opplysningen og Merkeforumet (Sierra). Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 HOLD NÅ KJEFTAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STakkars jævlen har msta bilen sin og alt dere kan komme med er. DOH!! DU POSTER PÅ FEIL STED!! GI FAEN!!! ENTEN HJELP HAN ELLE RHOLD KJEFT!!! Helvete te mye drittunger her på forumet! selv dere som ER over 20 burde ha litt vett i huet. GODFUCKING DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by Tape-R HOLD NÅ KJEFTAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STakkars jævlen har msta bilen sin og alt dere kan komme med er. DOH!! DU POSTER PÅ FEIL STED!! GI FAEN!!! ENTEN HJELP HAN ELLE RHOLD KJEFT!!! Helvete te mye drittunger her på forumet! selv dere som ER over 20 burde ha litt vett i huet. GODFUCKING DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Haha.. Jeg ler like godt hver gang du kommer med uttalelser... *hostharkverdensmester* Keep it up! Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg