tco Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Har planer om nytt anlegg, har til nå sett på flg. sammensettning: - Focal 165 V2, foran - Focal 165 CV, bak - Focal SB27V2, 11" Sub - Stinger SWCKH42, komplett kabel kit + kondensator - Alpine CDA-9835 spiller - Audison LRx 5.600 Alle tips, forslag eller synspunkter er velkommen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Hei :) Cd spilleren din oooser av kvalitet! :D Fronstettet ser veldig bra ut som alt annet du har valgt. Men må nesten sitte i bilen din og høre hvordan det låter. men hvor mye har du betalt for alt sammen? Bra at du ikke er en "thoshov kar". hehe. Jeg personlig liker da Vibe og C-V i biler men dette er en smakssak. Lykke til med bilen din :D Regars from Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 kan låte bra det her. men lurer på en ting, vet du prisen på det kabel kittet der? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by ALJ_GSi kan låte bra det her. men lurer på en ting, vet du prisen på det kabel kittet der? Er det ikke det kittet som har en veil pris på 5998,-? Husker ikke helt, ikke hver dag man får solgt sånne kit, hehe.. Vet at noen har solgt det kittet til 3998,- (om det kosta 5998,- veil da) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Å fytti he... det var jo lite stiv pris da. Jeg selger jo samme ledningskittet jo til 1890,- jo! og en 1,2F digital kondis selger jeg for 1250,- på juletilbud nå. det er halv pris det... link: http://www.soundpressure.no/optikit.htm Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Du kommer ikke til å angre på det anlegget der! Kjøp å løp! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tco Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 men hvor mye har du betalt for alt sammen? Har ikke kjøpt enda, har kun fått satt sammen et forslag :) Er det ikke det kittet som har en veil pris på 5998,-? Det er vel noen som har helt syke veil. priser på kittet, håper ingen betaler det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by tco Det er vel noen som har helt syke veil. priser på kittet, håper ingen betaler det ;) Nå vil jeg minne på at jeg ikke er helt sikker på om det er det kittet. Edit: Og veil.prisene settes av importøren, ikke forhandleren. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tco Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by Zetec Nå vil jeg minne på at jeg ikke er helt sikker på om det er det kittet. Edit: Og veil.prisene settes av importøren, ikke forhandleren. Tror du kan ha rett i at det er 5998,- som er veil. fra importør. Har sett flere nettsteder som har den prisen, men selger den vesentlig rimligere. Uansett: Er det noen som har erfaringer med kittet, eller resten av komponentene? - dette er som sagt bare et forslag til oppsett. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by tco Tror du kan ha rett i at det er 5998,- som er veil. fra importør. Har sett flere nettsteder som har den prisen, men selger den vesentlig rimligere. Uansett: Er det noen som har erfaringer med kittet, eller resten av komponentene? - dette er som sagt bare et forslag til oppsett. :) Det er ett bra kit, ingen tvil om det :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 de kablene jeg har i kittet i butikken ser i bra ut. 50mm2 kablene er fletta så de er veldig enkle å bøye rundt om kring i bilen. også er jo dette litt porr da: Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Hva er ut pris på den spilleren a ?? Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tco Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by Canepa Hva er ut pris på den spilleren a ?? Tror veil. pris fra importør er 7995,- Her er ellers litt info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tco Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Har lest det jeg har kommet over av demping her på forumet, men har likevel et par spørsmål: 1: Til et slik oppsett som jeg har kommet med forslag til, hva er anbefalt av dempings-tiltak? Planen er å ha anlegget i en Rav4 mod. 2004, holdere det da totalt med 4x Brownbread (0.5m x 0.9m) i de 4 dørene? Eller bør man dempe mye mere? 2. Hvis man skulle bestemme seg for å dempe enda mere hvor kan man da få ta i rull(er) av BB til en god pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by tco Har lest det jeg har kommet over av demping her på forumet, men har likevel et par spørsmål: 1: Til et slik oppsett som jeg har kommet med forslag til, hva er anbefalt av dempings-tiltak? Planen er å ha anlegget i en Rav4 mod. 2004, holdere det da totalt med 4x Brownbread (0.5m x 0.9m) i de 4 dørene? Eller bør man dempe mye mere? 2. Hvis man skulle bestemme seg for å dempe enda mere hvor kan man da få ta i rull(er) av BB til en god pris? vel, demp hele døra. det går veldig fort myyye mere med en det ser ut til. Ali_Gsi har peil på dempe matter.. Spørr han om hva som er mest effektivt. er ikke sikker på at brownbread er det beste, Lykke til :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg