Islanwind Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Ønsker å kjøpe ein billig cd spiller.. Trenger ikke vere av den gode sorten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 hei! jeg har en pioneer deh2300 (tror jeg den heter) , gir 4x50w vet ikke helt hva du tenker med billig jeg, men du kan sikkert få den for 800...funker helt fint, ikkeno galt med den! ny pris da jeg kjøpte den for ett par år siden var 2500, har eske og isokontakten som fulgte med. svar her, eller send meg mld på 99645907 Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Har ikkje så masse penger til rådighet.. Må ha penger til gjeld og få skilt på bilen osv.. Men må nesten se når eg får lønning.. Om to uker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 har en kenwood cd/radio spiller med 1 linjeinngang du kan få for 500,- pluss frakt. Hel og fin og funker bra. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbjoer Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 slenger meg på her jeg og da. Har en cd-spiller, spiller også brente, men ikke mp3. 400 :) kan diskuteres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 400? hmm..funker den fint..? merke? bilde? Ka slags koblinger er det? Originally posted by erbjoer slenger meg på her jeg og da. Har en cd-spiller, spiller også brente, men ikke mp3. 400 :) kan diskuteres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbjoer Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Spilleren fungerer den. Har kobling over til iso, og den har to utganger til forsterker etc. Mener den leverer 4*40 eller 4*45 W. Skal kikke på den, og komme tilbake til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg