error Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 RS4 front ønskes kjøpt. Ulakkert / lakkert. med skader (som går ann å rette på) alt av interesse. Ta kontakt, jeg betaler forskudd. -- Roger Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Perfekt... Har ein liggandes.. ferdig tilpassa og alt.. ska vekk billig.. har og diverse andre ting om du er intr... Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 -Org. Audi A4 front. -Rieger RS4 front, ferdig tilpassa, bare til å skru på -Rieger infinity sideskjørt -Rieger Bakrute senkar -Org. 97mod baklykter, nye typen. -Kamei svart grill -"hjerne" m/trim chip til 97 mod a4 1.8t. ca 200HK ++ -Org. chip Audi A4 97 mod. 150HK. -King Dragon insatsfilter -4 Stk 16", 5*112, 5 eika Audi Alu felgar med bra Continental sommerdekk -4 stk 15" 5*112, Audi Alu felgar med bra sommerdekk. -Audiobahn 2x12" 800W sub i ferdigkasse med plexiglass/neonlys.. -Alpine cdspelar/radio m/3cdvekslar, gammal. funker fint.. billig. =) -Org. Eksosanlegg til 1.8tq. -Ubrukte Momo pedaler. jah..da va vel da..trur eg?.. Alt til salgs, passer Audi A4 95-99 mod. Kan knipsa bilde å legga ut, dersom da e interesse for da.. PS: selges billig..ska ha da vekk..kom med bud. Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Dette er som musikk for mine ører... :) Jeg er intressert i RS4 fronten, bakrutesenkeren og dump ventilen. Muligens et av de felgsettene viss ikke prisen er for stiv. Er ikke sikker på hva jeg kan by. Kan ikke bare du komme med en pris du forventer å få for dette?! Og bilder hadde vært flott. :) Av felgene og dump ventilen, og fronten. Vi skal nok bli enig. Jeg må være litt snar også, for bilen skal lakkeres rimelig fort. -- Roger PS: Du har ikke ett hekkskjørt også?! Med det samme vi var i gang... Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Ta å send meg en sms på: 41145048. Jeg er sikkert på jobb i hele morgen. Passer veldig bra viss du kan finne pris på RS4 fronten (og evt. hekkskjørt viss du har) bakrutesenkeren, dumpventilen, cd spilleren, og subbene.. For jeg får nemlig lønn i morgen.. Men det jeg er mest interessert i er: RS4 fronten å bakrutesenkeren og dump ventilen.. -- Roger Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 hmm.. har ikkje peiling på kor masse eg ska ha for noke av da.. Fronten er ferdig tilpassa med ramme som er støypt inn med glassfiber fra org front...+ side klips.. Kan vise på bilder.. bare til opplysning så har fronten stått på gamle a4en min og rompa på den blei ganske smadra (bilen blei kondemdert). dvs at fronten er litt knekt på undersida framme ikkje store skaden, kan enkelt fixes... og den må pusses ned(er lakkert blå met.) derfor eg ikkje har bakfanger.. Men har du msn? lettere og sende bilder over og diskutere..:) illusiondesign@hotmail.com er min mail/msn vertfall kan altids bare ringe/sms og.. tlf: 90065475 Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by illusion -Org. Audi A4 front. -Rieger RS4 front, ferdig tilpassa, bare til å skru på -Rieger infinity sideskjørt -Rieger Bakrute senkar -Org. 97mod baklykter, nye typen. -Kamei svart grill -"hjerne" m/trim chip til 97 mod a4 1.8t. ca 200HK ++ -Org. chip Audi A4 97 mod. 150HK. -King Dragon insatsfilter -4 Stk 16", 5*112, 5 eika Audi Alu felgar med bra Continental sommerdekk -4 stk 15" 5*112, Audi Alu felgar med bra sommerdekk. -Audiobahn 2x12" 800W sub i ferdigkasse med plexiglass/neonlys.. -Alpine cdspelar/radio m/3cdvekslar, gammal. funker fint.. billig. =) -Org. Eksosanlegg til 1.8tq. -Ubrukte Momo pedaler. jah..da va vel da..trur eg?.. Alt til salgs, passer Audi A4 95-99 mod. Kan knipsa bilde å legga ut, dersom da e interesse for da.. PS: selges billig..ska ha da vekk..kom med bud. Hvordan ser disse momo pedalene ut? Bilder Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 pedalene, RS4 fronten, cd spilleren, bakrutedekselet, og dumpen er solgt.. Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg