Ottesen Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Se hva som skjedde da Jarl Brakstad klagde på kommunen. http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/30/416161.html Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 det var jo en rasjonell løsning.. :rolleyes: :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Herregud, han sku bare prøvd seg så skulle han sett hvor mye snø som lå utenfor hans hus neste morgen om han i det hele tatt hadde klart å se ut;) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Er vel neppe hele historien vi får høre her tenker jeg. Er fullt av idioter i hele norge, og mange av dem har store problemer med brøytebilen tydeligvis. Folk stiller seg i veien forran brøytebilen og skal nekte den å kjøre videre pga at de nettopp har måket innkjørselen osv... Hvis han her har holdt et helvette for brøytemannskapene i flere sesonger skjønner jeg at det klikket for en av dem..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Nismo Er vel neppe hele historien vi får høre her tenker jeg. Er fullt av idioter i hele norge, og mange av dem har store problemer med brøytebilen tydeligvis. Folk stiller seg i veien forran brøytebilen og skal nekte den å kjøre videre pga at de nettopp har måket innkjørselen osv... Hvis han her har holdt et helvette for brøytemannskapene i flere sesonger skjønner jeg at det klikket for en av dem..... hehe....hadde noen stått forran med visst jeg hadde kjørt brøytebilen så hadde'n ikke stått der lenge :) At det klikker for dem skjønner jeg 100 %.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Vi hører nok ikke hele historien nei.. og, det kan jo godt hende han fortjente litt snø i oppkjørselen sin, ja.... Men; hadde noe sånt skjedd med meg, skulle jeg gitt sjåføren en god omgang med juling, vør jeg gravde han inne i huset, så hjelpemannskapene sleit med å hente han for å jkøre han til sjukehuset.. Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Er faktisk pliktig til og ta "vare" på snøen de brøyter i innkjørsla di. Er litt dårligt med plasser og måke snøen her, så jeg bruker og kjøre det ut på fortauet, men det var vist ikke lov.. :rolleyes: Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Endelig noen som svarer alle idiotene som klager på brøytinga her i landet! Er det en ting jeg hater så er det folk som syter og klager over at brøytemannskapene ikke er utenfor døra dems klokken 06.00 hver morgen, eller fordi det ble en brøytekant på oppkjørselen dems etter at brøytebilen passerte. Er man tidlig ute å brøyter så er det galt også, for da forstyrrer man jo skjønnhetssøvnen til kontorrottene!!! Tipper denne karen har vært en skikkelig hestk*k mot brøyteren her, som sikkert også var litt smågal, og da gikk det som det gikk. Har selv brøytet siden jeg var 15, og har "pakket inn" en god del biler på den tiden, MED GOD SAMVITTIGHET! Blir ikke biler, leker, hagemøbler(!) osv fjernet på oppfordring fra brøytemannskapene, så må man belage seg på å vente til midtsommer'n før man finner det igjen! MVH Tombra ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Er så mye merkelige mennesker her i landet.... hva folk klarer å krangle om:rolleyes: Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Fins idioter i snøbrøyter-bransjen å.. Vi hadde jobbe-uke på jobben forrige uke, var på en hytte i Trysil-fjellet, tilkoblet Telenors ADSL. Det var blitt tilkoblet i hui og hast, så kabelen opp til hytta var ikke gravd ned eller hengt opp, den gikk over veien i oppkjørselen til en nabo-hytte. Så kom brøyte-traktoren og skulle brøyte, og så da at kabelen lå over veien. Da kom sjefen hans, og klippet regelrett av kabelen, og slengte den opp i skråningen.. :rolleyes: PLING, og vi var uten forbindelse til omverdenen.. Snø-sokk altså. Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 jeg stiller meg fint på brøytemannskapets side her azza.. det er det ingen tvil om.. klager på at snøen føkker opp beplantningen i hagen..hallo.. og når han da vet at han har en fil som føkker opp for dem når de har en plass å legge snøen på.. åffer kunne han bare ikke ha fløtta den jævla bilen da!! hehe nei.. ola dunk er en rar mann ja.. fin det ikke fnnes så mange igjen av han nå.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Brøytemannskap fortjener jaggu mange av klagene dem får. For mange er giddalause og skal bare fortest mulig hjem i seng igjen om morran. Forståelig det og men... Jeg blir ikke fornøyd når jeg finner hele blindveiens snø ned i innkjørselen vår. En meter høy mur med våt snø som tar halvtimen å spa vekk er ikke en god start på morgenen. Og den snøen har faen ikke noe i min innkjørsel å gjøre. Ja, jeg har hatt "noen" diskusjoner med han jævlen i traktoren. Og finner han på noe sånt som kommer han til å angre. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Når brøytebilen passerer innkjørselen din, hva vil du han skal gjøre da? kjøres det med skjær vil snøen bli dyttet til side, thats life! Skulle man fjernet snøen fra samtlige innkjørsler ville det tatt usansynlig lang tid, og mange plasser er det ikke plass til å gjøre dette heller. Og en annen ting, de som stormer ut etter brøytebilen/traktoren når den kommer, bare for å klage å syte om at veien ikke var brøytet klokken XX.XX, HVA I ALL VERDEN ER POENGET MED DET? Da blir man ytteligere forsinket, og det er skjeldent sjåførens skyld! Det er firmaet som har tatt på seg brøytingen, og sjåføren har en rute å følge. Det er JÆVLIG irriterende å sitte å ta imot kjeft for noe du ikke rår over... Men joda, mange toskete brøytesjåfører også, det vet jeg! Å klippe ledninger blir litt drøyt;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Nå veit ikke du hvordan alle gater ser ut rundt i landet Tombra. Hadde tatt han slåpen 2 min å gjøre det bedre, tar meg halvtime å spa det vekk. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Gjør heldigvis ikke det:) Tviler ikke på at han som brøyter hos dere muligens er idiot, finnes amnge av dem, men ikke tro at alle gjør det på pur jævelskap bestandig;) Case closed:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg