groOm Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Hei! Ok jeg har 0 peil på bil og stereo, men jeg slår til å ska sette inn nye høytalere i min mazda 929GLX 2.2i 1989. Noen som har kjennskap til det? Hvordan jeg kommer til både front og bakhøytalerne.......? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Det finnes en side der det står utrolig godt forklart åssen du får ut høytalere av alle mulige slags bilmerker.... Kommer desverre ikke på hva siden heter, men jeg skal søke litt på google å se hva jeg finner Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Sjekk ut http://www.pioneer.no og videre inn på bilstereo og "min bil" da finner du hvertfall ut hvor høytalerne og hva slags størrelse det er originalt. Gir deg en pekepinn hvertfall. Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Hei! Jeg har en 1993 Mazda stv. selv og der sitter det 4" i nedre del av dashbordet. Der må du løsne delen under rattet og ta den plastdelen ned. Det sitter 4-5 skruer i forkant og 1 på siden mot døren. På pass.siden må du løsne skruene til hanskerommet og ta det ned og løsne den 1 skruen på siden mot døren. Er en stund siden jeg demonterte det, men mener det var slik. Har bygget om og mont. 3veis Focal sett i fram dørene mine selv og det funker meget bra, noe mere arbeid men absolutt vært det. Lykke til med mont. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg